• Treasures

Templista för oss pergopinglor 4

Här är vår temp list tråd!

Listan tillhör oss som hänger här inne i pergopinglornas tråd och tempar, så vill ni lägga in er så förväntar vi oss att se er där inne:

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m39594188.html

Syftet med tråden är inte diskution utan en plats för oss att bara länka våra temp kurvor och diskutera ämnet tempning.

EN FANTASTISK & FENOMENAL GUIDEBOK SOM PÅ SVENSKA FÖRKLARAR ALLA VIKTIGA BEGREPP, TERMER OCH FÖRKORTNINGAR:
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m11445097.html

När vi sen fått våra efterlängtade + så hoppar vi på små rosa moln över till denna tråd www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-26 12:45
    Ny plustråd! www.familjeliv.se/Forum-11-237/m40717469.html

• Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4
  • amorosa

Treasures: ja, det stämmer, det är FSH. Ser det på min remiss nu. Har inte tagit provet än, utan på måndag. Det där på r som jag tänkte på var rubellavirus som jag också ska testas för. Har dock ingen aning om vad det är??
    Ja, det är verkligen en skit-mens!
    Men jag tror det är din tur nu! Är det inte så att ts brukar plussa? Spännande att följa dig nu de här dagarna! Håller tummarna stenhårt!

• Treasures

amorosa - Rubella är röda hund, man kollar så man har immunitet mot det.

Hoppas att "förbannelsen" håller i sig...om jag skulle få ett plus så kunde det inte komma bättre i tid. Vi är mitt uppe i flytten till vårt hus och det vore ju för underbart om nån flyttat in i min mage samtidigt. Jag är själv född precis nio månader efter mina föräldrar flyttade in i sitt hus. Har i kväll roat mig med packning och tar nu lite paus i ugnsrengörning....

Varför är det så svårt?
  • amorosa

Treasures skrev 2009-02-19 21:02:13 följande:

amorosa - Rubella är röda hund, man kollar så man har immunitet mot det.Hoppas att "förbannelsen" håller i sig...om jag skulle få ett plus så kunde det inte komma bättre i tid. Vi är mitt uppe i flytten till vårt hus och det vore ju för underbart om nån flyttat in i min mage samtidigt. Jag är själv född precis nio månader efter mina föräldrar flyttade in i sitt hus. Har i kväll roat mig med packning och tar nu lite paus i ugnsrengörning....
    Ja, just det! Ni har byggt nytt va? Vad kul att ni får flytta in nu! Mysigt med nytt eget hus! Det hade verkligen varit bra tajming! Vi flyttade in i vårt nybygge för 1½ år sen. Love it! (Sorry OT!)
  • Bumms

Hej alla goa!

Fy va tråkigt amorosa! Kramar om!

Treasures- ser inte allt för pjåkigt ut på din kurva! Hoppas på plus!

Idag har jag vart på inseminitation, det gick bra, gjorde lite ont faktiskt denna gång, men vad gör väl det om det funkar!

Det som jag ser som ett tecken är att jag har BIM samma dag som jag hade beräknad födsel på bebisen som jag fick mf på i somras! Men jag skriver inte in BIM i listan förrens jag fått coverline.

Och nu vet jag vad ÄL flytningar är, fy tusan alltså! haha

Kram kram

Milos Mamma
  • Treasures

Har testat nu och det blev ett solklart . Är just nu världens lyckligaste och svävar på små moln. Ingen aning om hur jag ska kunna fokusera på jobbet idag....Lite nervös också, men det hör väl till.

Bumms - Hoppas det tar sig denna gång för er nu!

amorosa - Precis, vi har byggt nytt. OT igen....vad har ni för husmodell?

Varför är det så svårt?
  • Sagn

Treasures: Åhh vad roligt, ett STORT BAMSE GRATTIS!! Äntligen var det din tur! Är så glad för din skull, hoppas att du kan smitta av dig lite =)

Jag hade förmodligen ÄL i natt, tyvärr var inte maken helt på bettet så det blev inget sexande igår, försökte idag på morgonen oxå, men icke. Hoppas att det inte är för sent om vi testar i eftermiddag igen. Några tips på något som kan få honom att slappna av? Annars får vi hoppas att han har starka små soldater som ligger och väntar i äggledaren =)

• icka76

Treasures: Jag sitter här med tårar i ögonen. Äntligen vännen!! GRATTIS!! Kände det på mig när jag så din kurva.

• amorosa

Åååhh, vad underbart Treasures! Jätte jätte grattis!!! Det är du så värd! Blir så glad för din skull!
    OT: vi har byggt ett arkitektritat hus med Finja betongväggar. Det är ett enplans i vinkel, 150 kvm. Vi var lite kräsna..., så vi hittade inget hus som passade oss i några huskataloger. Tyvärr. Ni då?

bumms: var det andra inseminationen? Hoppas det blir ett litet frö av det nu!

sagn: ja, det där är ju lite klurigt... Kan ni inte göra lite mer av det hela, nu när det är fredag och allt? Romantisk middag och vin, ett mysigt bad, lite massage...? Det är ofta svårt när man inte är riktigt sugen på sex, utan bara ska göra det pga verkstan... Men gör man lite mer för att bygga upp spänningen, så kanske det går bättre...?

• Bumms

GRATTIS Treasures! Gu va glad jag blir! Vilken morgon nyhet. Glad

Milos Mamma
Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4