• Behemot

Använder du deodorant?

Jag använder det ibland men oftast inte

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder du deodorant?
  • julmusten

Japp, jag svettas som en man och luktar som en gammal gumma om jag inte har det. Har nastan alltid luktat ackligt faktiskt, aven nar jag inte anvande mig av deo och nar jag var valdigt liten. Finns inte en chans att tval och vatten bara skulle halla mig ren och frasch.

• julmusten

Men ni som anvander den dar Thaistenen, vet ni med sakerhet att ni inte luktar??

Sorry att jag fragar, men jag har anvant san med och jag luktade skitackligt nar jag anvande mig av den!! Och jag gav inte upp efter nagra dagar utan testade i tva manader typ. Det var tva laaaaaanga manader kan jag meddela, tank alla mina stackars vanner och bekanta som fick sta ut!!

• imsel
    julmusten skrev 2009-01-22 03:47:19 följande:
    Men ni som anvander den dar Thaistenen, vet ni med sakerhet att ni inte luktar??Sorry att jag fragar, men jag har anvant san med och jag luktade skitackligt nar jag anvande mig av den!! Och jag gav inte upp efter nagra dagar utan testade i tva manader typ. Det var tva laaaaaanga manader kan jag meddela, tank alla mina stackars vanner och bekanta som fick sta ut!!
    Jag känner direkt när jag luktar.
    Visst luktade det inte bra i början, men då kan man komplettera med annat oxå.
    kokosolja, då luktar det lite godare, eller kanske bikarbonat, tee tree oil..citron, äppelcidervinäger..
    Dom kommer jag på nu iaf.
    april april din dumma sill
  • imsel
    rocketqueen skrev 2009-01-22 13:58:58 följande:
    Har inte hittat någon "naturlig" deo som funkar för mig! Använder Vichy eller LdB.
    provat rosenseriens?
    Den säger många är mycket bättre än vanlig deo tom!
  • rocketqueen
    imsel skrev 2009-01-22 14:05:29 följande:
    provat rosenseriens? Den säger många är mycket bättre än vanlig deo tom!
    Har inte provat den men citronester brukar inte fungera för mig!
    Min skönhetsblogg: rocketqueens.blogg.se
  • julmusten

imsel skrev 2009-01-22 13:09:54 följande:

Jag känner direkt när jag luktar.Visst luktade det inte bra i början, men då kan man komplettera med annat oxå.kokosolja, då luktar det lite godare, eller kanske bikarbonat, tee tree oil..citron, äppelcidervinäger..Dom kommer jag på nu iaf.
    Kokosolja far ju inte nagonting att lukta gott!! Speciellt inte svett!! Stenen funkar sakert for manga, men inte for alla, precis som allt annat pa jorden. Jag ar bara lite fundersam, for jag stoter ju pa folk dagligen som luktar, (ar dessutom sapas kort att nasan ar i basta armhalehojd), sa om inte alla som luktar har nan sorts sjukdom sa maste det ju logiskt sett finnas mangder med folk som gar runt och tror att de luktar kaprifol nar de egentligen luktar koblaja.
  • Lorelei

Varje dag... men är av den sorten som luktar ändå Till min stora sorg...

• imsel
    julmusten: Tänkte precis säga att man ju kan lukta fast man använder deo.
    Nog har jag luktat dåligt lika mycket med vanlig deo, som med stenen.
Svar på tråden Använder du deodorant?