Använder du deodorant?
Jag använder det ibland men oftast inte
Jag använder det ibland men oftast inte
imsel skrev 2009-01-22 20:46:04 följande:
Jag tror absolut att det finns de som luktar utan att de vet om det, men jag tror också att många av dem använder deodorant. Parfymerad deodorant blandat med svett är en riktigt vidrig lukt!
Ja, varje dag. Gillar LdBs gula, rosa och lila.
Jag tror inte att man själv kan säga om man luktar illa eller inte. Tror det måste överlåtas till någon omkring en. Eftersom att man inte ens kan känna sin egen parfym efter en stund hur skulle man känna om man luktar "kroppsilla"? Lika lite som man själv brukar kunna säga om man har dålig andedräkt eller inte så vet man om kroppen luktar illa. Jag skulle inte lita på mig själv i varje fall. Jag överlåter till de omkring mig att säga om jag luktar illa eller inte.
OCH SJÄLVKLART HAR JAG DEO! Hur kan man låta bli och tro att man luktar gott???
Nej.Har slutat.
Bara en massa aluminium och skadliga kemikalier man får in i kroppen.
Jag svettas sällan,är det så att jag misstänker det kan bli en svettig dag,så tar jag på mig tex om man ska sitta i en trång föreläsningshall eller nåt.
Använder endast vid enstaka tillfällen.
Fungerar bra utan till 98% skulle jag vilja påstå
Jag brukar få komplimanger av andra människor som säger att jag alltid luktar så gott. Så jag hoppas att de inte ljuger mig mitt upp i ansiktet! Men det är bra, jag har en skräck för att lukta illa.
Nej jag använder inte deo n-ästan alls, men fundera rpå att börja igen för att jag avskyr att svettas och känner mig rätt ofräsh utan.
använt mig av niveas deo så länge jag kan minnas
Den där deostenen som alla är så lyriska över - är den parfymerad på något sätt?
imsel skrev 2009-01-24 13:24:52 följande:
Ja,alltid.
Japp, för det mesta varje dag. För både min och min omgivnings väl och ve...
Ja, jag använder deo.
Wickz på apoteket har de en produkt (vet ej namnet) som ska göra en svettfri..
Jag måååste använda deo, avskyr att lukta svett..
Svettas gör man ju alltid ändå.. men när jag börjar svettas/blir varm så luktar det ju av deons parfym istället för min svettlukt.. *glad*
Fast sambon gillar min svettodör.. ;)