• Behemot

Använder du deodorant?

Jag använder det ibland men oftast inte

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder du deodorant?
  • elakaste barnet i sandlådan
    LoveSharPei skrev 2009-01-19 01:14:09 följande:
    Ja, alltid! Önskar många fler gjorde det, haha!
    sanning!
  • LoveSharPei

elakaste barnet i sandlådan skrev 2009-01-19 01:20:53 följande:

sanning!
    Tyvärr, haha! Tänk vad härligt om alla människor kunde offta 5sek om dagen till att ta på sig lite deo. Hur svårt kan det vara liksom?
    LoveSharPei skrev 2009-01-19 01:25:55 följande:
    elakaste barnet i sandlådan skrev 2009-01-19 01:20:53 följande: Tyvärr, haha! Tänk vad härligt om alla människor kunde offta 5sek om dagen till att ta på sig lite deo. Hur svårt kan det vara liksom?
    ja men för att göra det liiiite svårare... tänk om alla människor kunne ta sig 10 minuter varannan dag för att ta en dusch
  • FridaoSimon

jag har haft ganska mkt problem med svettningar, fick remiss till hudkliniken och fick botox i armhålorna, nu är det helt normalt igen... + att jag är rynkfri under armarna Glad var lite skeptisk till botox först men det var verkligen värt det...

• LoveSharPei

elakaste barnet i sandlådan skrev 2009-01-19 01:27:13 följande:

ja men för att göra det liiiite svårare... tänk om alla människor kunne ta sig 10 minuter varannan dag för att ta en dusch
    Haha, ja om vi säger så här då... Om ALLA kunde offra 10min varannan dag och ta sig en dusch och 5sek varje dag till och ta på lite deo. Jag skulle vara evigt tacksam!
    LoveSharPei skrev 2009-01-19 01:31:06 följande:
    elakaste barnet i sandlådan skrev 2009-01-19 01:27:13 följande: Haha, ja om vi säger så här då... Om ALLA kunde offra 10min varannan dag och ta sig en dusch och 5sek varje dag till och ta på lite deo. Jag skulle vara evigt tacksam!
    gud ja!! jag med!
    Imogen Heap
  • Headrush

Ja, jag använder deo varje dag!

Det är ingen ordning på allting. Man hittar inte vart enda dugg.
  • Euforia

Jag läste för några år sedan att deo kopplades ihop med bröstcancer på nåt sätt, och sedan dess har jag dragit ner på det rätt rejält. Numera använder jag det bara när det verkligen behövs. Det blir väl mest på sommaren när det är varmt, annars svettas jag knappt alls där (och luktar inget heller).

• Höströd

Ibland..har inget hår underarmarna så det är alltid torrt där under och svettas också sällan på övriga kroppen

Svar på tråden Använder du deodorant?