• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • LisaP

God morgon!

Här har vi varit i farten sedan 6 då ella ville ha välling.. Emma är i skolan och jag håller på att jäsa en bulldeg.. någon som e sugen att smaka *blink*

• Den där Linn

Jag smakar gärna, men väntar nog tills dom är gräddade

• Sanber

Tack allesammans!!!
    Nu har jag ett hum om vad jags ka ta med mig!!.-D
    kanon!!!

Tack för hjälpen!!!

• LisaP

*skrattar* gör du nog rätt i Linn.. antar att de är godare då..

• LisaP

NU!! e bullarna färdig.. Om en timme slutar Emma skolan, tror minnsan att vi ska ta en promis i det vackra vädret för att hämta henne, då kan man ju äte en bulle elöler två m gottsamvete sedan *ler*

• vindaloos

ommseif: ojsan jag hopas du inte tog det som om det du skrev skulle vara fel, det var inte så jag menade iaf. Jag ville bara säga att tänk vad olika det kan vara vad man behöver och inte

• Masv

Det lät riktigt gott med nybakade bullar, kom gärna förbi med en eller två
    Tänkte att du kanske hade vägarna förbi domsjö
    Tack för att jag är välkommen tillbaka även om jag inte varit aaktiv på ett långt tag!!!

Måste bara berätta så rädd jag blev i morse, brukar alltid palla upp madrassen i vår säng med kuddar när min karl är borta så att lilleman får sova med mig, varje morgon brukar han väcka mig med att slita i håret eller nåt liknande, men i morse vaknade jag av en STOOOr duns i golvet, på hundradels sekund hoppade jag upp ur sängen och vid elementet på golvet låg Leo alldeles skräckslagen, och med ett rejält gallskrik, med en stor bula och skrapsår i pannan, åå så rädd jag blev! Så hädanefter får Leo ligga i sin egen säng

• geka

Masv: tur det gick bra. Olyckor händer så fort. Men det är ju så himla mysigt att ha dem i sängen o praktiskt.

• LisaP

ojdå masv, hoppas han inte blev allt för skadad och rädd bara.. Men man hinner ju tänka 700 hemska tankar själv med..
    Visst kan du få dig en bulle eller två, men då får du så vackert pallra dig upp till kubbe

Nån som e sugen på en fika ev på torsdag?? Måste åka ner och köpa en vinterjacka +byxor till emma... Mest troligt har jag hela konkarången med .. så.. Nån som törs?? *ler*

Svar på tråden Övikstråden