• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • avantasiia

God Afton Ö-viksföräldrar, jag har en fråga angående BABYSIM

Som jag förstår så finns det två olika babysim (sälungarna, ÖASS & sen har jag fått för mig att pingstkyrkan har någonting med)

har du erfarenhet av babysimmet på paradisbadet så kan du väl skriva till mig, både positivt och negativt. Jag är så himla sugen att få pröva på men vill ju självklart ha det bästa för min lilla älskling.

Trevlig kväll annars

• geka

Kyrkans babysim är väl mera som barnplask har jag för mig. Man leker olika lekar med barnet medan på öass kan man få lära sig mera som dyka osv....

• Den där Linn

God Morron!

Ingen som ska på staden idag?

• Moonsleeper

Haft en trevlig helg allihopa?!

Jag är på jakt efter en snickarglad o duktig karl. Är det någon som har en sån?
    vi måste eventuellt göra ett hål (lucka) i huset för att kunna besiktiga vinden. Men om man anställer någon så blir det så supersuper dyrt. Gör någon det privat kanske det kan bli lite billigare.... Eller en gratis fotografering eller nåt sånt.

Skulle vara jätte glad om någon kunde hjälpa oss. Tyvärr är det lite brådis.

Många kramar !

• Den där Linn

Hmm..kan man ta på dom vinteroverallerna nu, eller blir det fööör varmt?

Ska på stan snart och skulle välja veta

• geka

har man åkpåse tror jag det blir för varmt. Så olika beroende på barn, har själv en svettis som man knappt kan klä.

• Den där Linn

Men vi har ingen åkpåse...

• Den där Linn

Gaah..!! Är det snö som jag ser faller utanför mitt fönster?
    Eller snö, men nå vitt i puderform iaf

• Den där Linn

Vad det är var så har det slutat nu...

• geka

ta på dem det du tycker! blir nog bra med overall om du inte har nån åkpåse. ¨sån himla svår årstid, antingen för varmt el kallt. Åsså på dagarna kan det ju bli hur varmt som helst. Gör som så; ta på dem overall o ta med jacka som ombyte om det blir varmare.

Svar på tråden Övikstråden