• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • fru bengtsson

Vindaloos: Vet inte om det är någon tröst, men jag åkte utför trappen i min gåstol när jag var lite också. Det är ju inte roligt, men trappor sägs ändå vara ganska "bra" ur fallsynpunkt eftersom det blir många små fall och inte ett jättestort.
    Skönt att det gick bra och du är _absolut inte_ en dålig mamma!
    Skickar kramar både till honom och till dig!

• LisaP

hua vindaloos.. inte kul när det händer.. och du är absolut inte en dålig mamma, det kan hända den bäste.. Krama isaac från ella som tröst *ler*

• jeppesmamma

Herregud vilken brist det är på lägenheter
    Har inte fått någon än....
    Haft annons ute i öa, har en ute på blocket, ringer alla fastigheter jag vet.... INGEN har nått.... ooohhhh vad jobbigt!!

• LisaP

Förstår det Zandrah... Önskar jag kunde hjälpa dig...

• puh fantast

Förstår att det är jobbigt Sandra, tyvärr vet jag inte av någon ledig heller. Förhoppningsvis dyker det upp någon snart. Funkar det någolunda att bo hos föräldrarna eller?

Vad händer i helgen då för alla?

• Den där Linn

Linn ska på klassfest i helgen!
    16 frisörer samlade på ett och samma ställe *vojne, vojne*
    Men det ska bli kanonkul att få träffa alla igen, var ju ett tag sen...

• Tesssan82

Hmm vet inte riktigt vad det blir i helgen, Men nånting KUL vill jag göra iallafall...
    Är så less på att bara vara hemma eller på jobbet... ¨

När blir det nån fika då?

• geka

jeppesmamma: jag har sett flera lediga på övikshem sidan, men det beror ju på. Tar du första bästa? Mmm det är himla dåligt med bostäder, jag skulle vilja flytta oxå, så drygt m alla trappor upp o jag vill bo på bottenplan men nope inte en enda...

Tesssan; kom hit på fika vet ja! Fasen helena fick rädda oss, fick såpatorsk mitt på e4 så tur hon kom. pinit värre men tur det inte var jag som körde.

• Maltom

Hej alla övikingar ! Här är en öviking som bor 5 mil utanför, i Skorped. Har en dotter som föddes 7/7-05 så nu e jag hemma...

Hur har ni det ?

/Malin

Svar på tråden Övikstråden