• memlan83

Sorg efter förlorad förälder, syskon eller annan närstående

Här kan vi träffas som behöver bearbeta och ventilera vår sorg och saknad.

Ingen sorg är för liten och inga problem för stora

Välkomna ALLA som vill dela med sig av sin sorg, eller bara skriva av sig lite

Länk de första 2 trådarna:

www.familjeliv.se/Forum-5-190/m34876883.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-190/m37789304.html

♥ William ♥ 6/5-06 & ♥ Elliot 13/10-07 ♥
  • Svar på tråden Sorg efter förlorad förälder, syskon eller annan närstående
  • Storliten

Sparar tråden i mina favoriter.

• memlan83

Ja nu får vi puffa igång tråden lite igen, tycker stödet har varit och är fantastiskt här

♥ William ♥ 6/5-06 & ♥ Elliot 13/10-07 ♥
  • Storliten

memlan83 skrev 2009-01-27 21:44:09 följande:

Ja nu får vi puffa igång tråden lite igen, tycker stödet har varit och är fantastiskt här
    Jag håller med dig. Det betyder mycket!

Kram
  • MalinAnnaJosefine

Lägger till denna tråden i mina favoriter.
    Förlorade min älskade storebror den 12 februari 2006. Snart tre år sen, men känns som igår. Saknade är enorm.
    Han blev inte ens 24....

• HannaL

Ja det är skönt å få skriva av sig lite här inne hos er som förstår vad man går igenom.

HAr börjat komma över det värsta nu, men sen i går började det komma upp igen. Begravningen är på fredag, och idag skulle jag igentligen till örebro å varit med på samtalet med prästen inför begravningen, men så var sonen dålig i magen igår, så våga inte åka om det nu hade varit magsjuka, vill ju inte smitta ner nån.
    Denna vecka kommer kännas tuff, jobbigt med begravningen, men ska ändå bli skönt när det är över.
    Men tänker så på pappa nu, å ibland sitter jag här å väntar på att han ska ringa, å när man fråga hur det va så fick man jämnt till svar Skit bra :)

Ja du MalinAnnaJosefine denna saknad, den försvinner nog aldrig

• Jen77

Den här tråden är fantastisk....

Det är snart 5 månader sedan jag förlorade min pappa, vissa dagar känns det som i går och andra dagar känns det länge sedan.... Det enda jag vet är att jag tänker på honom varje dag och saknar honom massor. Sorgen är lika stark som i början men annorlunda, jag börjar minnas honom mer som den person han var och inte bara de 3 sista veckorna i hans liv då han var sjuk... Det är skönt för min pappa var så positiv och levande och jag hoppas jag kan ta med mig mycket av det jag har fått av honom i mitt fortsatta liv. Kramar till alla som saknar!

• MalinAnnaJosefine

Det här med hur man kommer ihåg sina saknade tycker jag ändras hela tiden fram och tillbaka. Ibland kommer bara minnet från när min bror var sjuk. Sen i perioder så minns jag honom som frisk och fullt med liv.
    Känns lite jobbigt att veta att han inte ens får se min lilla son som kommer i maj!

• Serafine

Jag har inte varit inne här på länge nu. Just för tillfället mår jag ganska bra och är mer fylld av minnen än sorg, men sorgen brukar smyga sig tillbaka så jag ser till att ha er bland mina favoriter.

Må era liv fyllas av ljus och värme.

• Storliten

Moasmostermia skrev 2009-01-28 22:59:21 följande:

lägger till i favvo. lite berg och dalbana här...
    Är också inne i berg o dalbanaperiod.

Kram på dig
Svar på tråden Sorg efter förlorad förälder, syskon eller annan närstående