• Stoneheart

Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!

Vi ska åka ner till Ullared (GEKÅS) snart och köpa bebis saker =)
    Jag undrar vad ni handlade för bebis saker där?
    Typ badbalja, täcke, kudde kläder m.m.

Tack Tack =)

• Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!
  • Sofies värld

åh, den var ju jättefin! man kanske skulle ta en tripp dit imorgon...

Tor BF 24 mars
  • nadja83

Carooline85 skrev 2009-01-31 22:32:41 följande:

Vi köpte en doro på gekås igår, testade den nu ikväll ja å gubben å den funkade. tror den kostade 350 bra inköp, inte alls mycket pengar
    Jag kollade på detta andningslarm på Tradera för att se hur det såg ut. Som jag uppfattar det så är det en sådan som gör att man hör babyns ljud om man tex sitter i ett annat rum. Men det är väl inte även ett sådant andningslarm som har plattor som man lägger under madrassen och som känner av babyns andning? Har jag fattat rätt då?
  • minimera
    HoppyKroppy skrev 2009-02-01 12:38:54 följande:
    Kan rekommendera denna overall =)Har bl a gett den i present & den har varit mkt uppskattad!!den var superfin! vad kostade den? tänkte om det är värt att buda på tradera eller köpa en helt ny. ska till ullared om ett par veckor.
  • framsteg

Kan ju tipsa om en fleccefilt vi köpte också som är samma som de säljer här: www.annaaxel.se/product_info.php&products_id=97

På nätet kostar den 129:-, på GeKås kostar den 39,95:-

Peltor hörselkåpor för barn (om man tänker vara i bullriga miljöer är det guld värt!) fanns i neongrönt och kostade 99:-

• framsteg
    framsteg skrev 2009-02-01 20:06:25 följande:
    Kan ju tipsa om en fleccefilt vi köpte också som är samma som de säljer här: www.annaaxel.se/product_info.php&pro...På nätet kostar den 129:-, på GeKås kostar den 39,95:-
    Den fanns dock bara i blått och rosa, glömde jag skriva.
  • minimera
    framsteg skrev 2009-02-01 20:06:25 följande:
    Kan ju tipsa om en fleccefilt vi köpte också som är samma som de säljer här: www.annaaxel.se/product_info.php&pro...På nätet kostar den 129:-, på GeKås kostar den 39,95:-Peltor hörselkåpor för barn (om man tänker vara i bullriga miljöer är det guld värt!) fanns i neongrönt och kostade 99:-
    billigt billigt! längtar tills jag kommer dit och kan shoppa loss ordentligt :D
  • minimera

finns det bra amningsbh:ar i större storlekar (alltså d och uppåt) på ullared?
    lite ot kanske men hör ju ändå till samma saker hehe

• Sofies värld

jag har köpt amningsbehåar i E-kupa tidigare, men de var ganska små i storlekarna!

Tor BF 24 mars
Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!