Fikatråd Sundsvall 2
Vi är ett gäng som fick barn juli-november 2008.
Här surrar vi o bokar in våra fikaträffar!
Vi är ett gäng som fick barn juli-november 2008.
Här surrar vi o bokar in våra fikaträffar!
Sara: Om du vill vara en ännu bättre människa än alla som imorgno kommer att stänga elen 1 timme (Wow....ehhh..) Så kan du ju stänga 1 timme idag också....
Själv tycker jag nog tyvärr att det bara är fånigt...
IKEA skryter att dem kommer att stänga ner IKEA-skylten i EN TIMME på hela årets alla timmar.... I min värld så borde skyltarna kunna vara avslagen, när butiken är det.
Jag skall kolla på Robinson imorgon 20.00. Och ljus behöver jag så ja ser karrat !
Och så måste ja ju kolla bloggen, och så... ![]()
Jennie: Blev nyfiken, hittade tidnignen på nätet ! Skoj!!! Det var ju inte bara Milo, utan hela lilla familjen ju !!!
Ni är ju värsta kändisfamiljen snart ;)
*ASG * Sorry Frida! Hm.. Har visst missat den lilla raden.. Ha ha!
Vad härligt, Karin!! Tror inte bortbytingar kan vara så söta, så du behöver nog inte oroa dig.
Karin Z: Förstår hur du menar. Fy för att börja jobba (även om d, precis som du säger, oxå är roligt). Vad ql att få gå "barnhälsoutb" gm jobbet.
Vi var ut på Birsta idag. Jisses vad mycket folk! Fulla (hela) parkeringen! Vi vände utan att ha varit in ngnstans.
Oj vilken duktig Milo! Ska ni vara med i tidn? Säg gärna till då så jag köper den.
Har en period köpt varenda mammatidning så fort d kommit ut. Men har bestämt med mig själv att så får jag inte göra. Blir lite dyrt i längden..
Fick samma känsla, nästan lite magisk, när jag var tillbaka till avdelningen med pumpen.
Oj vilket klipp med blöjorna, Sara!!
Jennie: Såg er i tidningen nu
Milo ser alltid så coolt avslappnad ut. Ni får säga till om ni hamnar i mama. himla kul!
Jag och Nelly ska nog försöka ta oss ut till birsta idag. Måste hitta en ny plånbok. Den har blivit sprängd (inte av pengar tyvärr) :P
Hej vänner !
Ville mest bara skryta över min frukost idag! !!!
Råstekte potatis, och gjorde en korvomelett till !
Ska det va, så ska de ;)
Snööö... ja.. vad säger man...snö. blä.skit.fan.
VEt itne vad det blir för oss i helgen... jag ska nog sola idag iaf.. behövs när det är sånt här väder.. såå skönt med lite "egentid" :)
hej hej
Idag är det dop som står på programmet. En barndomskamrat till jon ska döpa sin Samuel. Trevligt.
Just det. Maja har haft ännu en ok natt mednågra timmar i sin säng och inte SÅ många matpauser. Skönt....
Wilmer sover uruselt å bara grinar å skriker på natten. I natt ville han dessutom vara vaken så Wå Jörgen lekte en stund vid 3,30 tiden för att sedan få honom att somna.......men då drog vi oss länge i morse ist
Kanske är en tand på gång igen Sara? Skönt det är helg i allafall så ni kan hjälpas åt.
frida: Vad duktig du är:) tycker du har rätt att skryta om en sån frukost.
Vi var ner på stan en sväng i all snö. fy fan för all förbannad snö!! nu får de räcka.
Nelly var rätt så trött tror jag. hon somnade på väg ner på stan kl 10 och har inte vaknat än.
Ska prova att laga helstekt fläskfilé till middag idag :)