Fikatråd Sundsvall 2
Vi är ett gäng som fick barn juli-november 2008. 
Här surrar vi o bokar in våra fikaträffar!
Vi är ett gäng som fick barn juli-november 2008. 
Här surrar vi o bokar in våra fikaträffar!
Zandra: Du får väl visa korten som jag skickade till mailen för Marcus !! :)
Finns massor med skoj där ju!! Både för små o stora !  ![]()
Arvid verkligen hatar att sova...
så fort han blir trött så blir han direkt övertrött.. och jättearg!
Verkligen supermega förbannad! stackars liten.. :(
Han skriker rakt ut o bli illröd... så jobbigt att se...
Han sprattlar med hela lillakroppen... sen till slut (efter ca 10 fösök) så känner man hur han slappnar av och somnar... jobbigt att vara liten
Karin- vad skönt att Maja äter o sover! Hoppas att hon fortsätter sova i egen säng, o att ni får lite vuxentid, det behöver man...
Frida o Evelina- ni får gärna lägga ut bilder på Mirja om ni vill.
Zandra- grattis till viktnedgång! Skulle också behöva, men orkar inte riktigt ta tag i det...
Åh, jag tycker det är lite tungt nu, sov dåligt inatt och känner mig inte alls redo att börja jobba. Ni vet, lite "sista dagen på semester"-känslan. Har varit lite låg den här veckan, o nu vill jag bara att måndagen ska vara över så jag får det gjort. Jag gillar mitt jobb jättemycket, men jag gillar Mirja mer... Någon mer som snart ska börja? Jennie, tyckte du skrev något sån't? Har bokat in lite utbildningar i vår, det ser jag dock fram emot jättemycket 
 ! Bla ska jag gå en tvådagars kurs i barnhälsovård, det ska bli spännande! Och kommer att sluta med att jag överanalyserar allt, så fort jag var lite låg efter förlossningen så trodde jag att jag fått en förlossningsdepression... Snacka om att vara miljöskadad av sitt jobb!
Uscha... Rasmus fick lite mosad banan. Men det var tydligen för slämmigt denna gången för han satte slemmbanan i halsen. Fick vända han frammåt så han fick upp det. Stackars, så blir han ju lite rädd å  

Lillmusse! Stackarm. Tur det gick bra.
Har haft besök av den nya chefen nu. Dt gick jättebra å trevlig va han oxå- tur!!!
Usch, stackars Rasmus som satt i halsen. Vad duktig du ä Zandra som gått ner! Jag kanske måste bryta min filosofi ang dieter å testa på jag oxå.....
Såg att Nelly hade spytt inatt. Efter att Wilmer hade ammat kl5 i morse så sov han några minuter sedan började han att hosta så jag satte honom upp då spydde han jättemkt men bara som genomskinligt sedan somnade han direkt, gjorde dt som i sömnen.Det luktade inte magsjuka heller. Ingen mer spya å han mår som vanligt, sov till efter 10!
Karin B- dt ä jobbigt att jobba!!!
Borde byta mina gardiner i helgen....
Hua. stackars Rasmus... sätta i halsen är verkligen vad man längtar minst till  

Så bra att du var kvick och fick bort den dumma bananen!!
Evelina: hoppas Nelly blir frisk snarst!
Och stackars Wilmer kräktes också.. hua.. :(
Byta gardiner.. då var vi där igen.. vi msåte också..
Sambon är ledig Lör-Mån.. kanske tar vi oss en tur på Birsta å letar!!

Arvid och jag hade en vild sovkamp för ca 1 timme sedan.. den här gången vann jag!
Han somnade till slut... men det var inte lätt.. hehe, kanske inte ska vara lätt att vara förälder?
Nu har jag hunnit röja i köket, tvätta 2 maskiner, tömt skötväskan på innehåll (shit vad mycket den rymmer.. hahaha!!)
Återstår nu att äta frukost (klev upp 05.30, o har fortf. inte ätit.. är det en diet?)
Idag på posten kom mitt första nummer av tidningen Mama som jag bestälde en pren. på.. naaaajs... :)  
Så ikväll ska jag dricka rödvin o läsa mamatidnigen... (vill eg. nu.. men ska hålla mig!)
hej hej
Frida: Frukosten är dagens viktigaste mål så jag skulle inte kalla de en särskilt smart diet 
    Fast jag var nog inte så mycket bättre själv idag 
  Svårt med frukost när man har taskigt med saker i kylskåpet.
Andreas sover fortfarande så jag undrar när vi kommer att komma iväg till affärn.
Nelly har tackochlov somnat nu en stund. Hon har gnällt och varit ledsen sen 9 i morse och inte velat sova nånting.
Arvid fortsätter med gnällstilen...
Vill inte äta mat, vill inte amma, vill inte sova. inte ens äta ypghurtpuré !!!
Nu leker han snällt i gåstolen.. men det kommer gnällljud titt som tätt...
Sitter å väntar på kaffet... det får bli frukost de.. :)
kanske ska stjäla en burk av min son, som ändå verkar gå på diet idag  ![]()
Nu finns de bilder på era sötnosar på min blogg :)