• Madde30

Februarimammor i Linköping!!!

Hej hej!
    Tänkte att det kunde vara roligt att snacka med mammor som ska ha barn i februari 2006!
    Jag väntar mitt 4:e barn den 14 februari 2006!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-05 11:16:28:
    HOHO??? Kommer det bara 2 bebbar i februari i Linköping??

• Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!
  • Madde30

Eftersom jag jobbar på US så har jag inga normala tider som jag jobbar...alltid olika!! Men någon dag ska vi väl kunna passa in så alla kan!!

• suzzi66

Ni får titta in och säga hej om ni är på Arken. Jag är Tjejen med den lilla kulan på magen.

• Madde30

Det ska jag absolut göra
    Är magica kvar?? tänkte så vi kan planera in en dag vi alla kan!?

• suzzi66

Det vore kul annars så är det så lätt att man bara pratar om det och inget händer.

• Madde30

Precis suzzi! Vet inte vart magica tog vägen men vi kanske kan preliminärboka en dag så får vi ändra om hon inte kan!? Jag tittade på mitt schema och ser att jag kan inte förrens fred den 16/9 eller månd den 19/9. Passar något av dessa dagar?

• suzzi66

Jag ska kolla ! Vänta lite.

• suzzi66

Fredagen den 16 går bra och även den 19/9 . När slutar dina barn skolan så det passar in med deras hemgång?

• Madde30

jag har bara tvillingarna den veckan och dom sköter sig själva, så vilken tid som helst passar mig!!

• suzzi66

Ok! Frågan är var vi ska träffas och när. Fred kanske vore bäst för mig då jag är lite trött efter helg arb. på Månd. Kanske träffas på Steves Coffe ?

Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!