• Madde30

Februarimammor i Linköping!!!

Hej hej!
    Tänkte att det kunde vara roligt att snacka med mammor som ska ha barn i februari 2006!
    Jag väntar mitt 4:e barn den 14 februari 2006!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-05 11:16:28:
    HOHO??? Kommer det bara 2 bebbar i februari i Linköping??

• Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!
  • Madde30

Suzzi: Det är som här då, jag väntar mitt 4:e men det är sambons första. Min yngsta är dock "bara" 7 år men det känns som att man har glömt allt!!

• suzzi66

Tiden går så fort. man glömmer fort.eller går igenom nya saker som sex års trots eller tonårstrots men jag antar man kommer ihåg allt eftersom man hamnar i situationen. jag har bott i Mantorp 13 år flyttade till Linköping för två år sedan.

• Madde30

Ja gud ja...jag har en 7åring som är inne i någon trotsfas just nu och två tonåringar på snart 13 som oxå går igenom någon annan fas *ler*
    Vad tycker du om livet i Linköping då?

• magica71

Jag kommer ju bara att ha 2 år mellan mina så jag känner mig rätt fräsch i minnet. Fast den ena graviditeten är ju inte den andra lik. Det gäller väl nyfödda oxå så allt blir väl som nytt för mig oxå... Kul att det är lite spridning på åldern på barnaskarorna samt att det även är några förstagångasmammor. Då kan man ju ha maximalt "informationsutbyte"...

• Madde30

Ja magica det är alltid roligt att kunna byta erfarenheter med varandra Jag tycker det känns som första gången jag var gravid. Jag tror tom att jag är mer exalterad denna gången än jag varit tidigare.

vad jobbar ni med? Själv jobbar jag som skötare på psyk.

• suzzi66

Kul att vi ska ha våra barn så nära varann. Det vore så kul att fika innan och prata om saker
    som pågår i oss, det händer så mycket som andra som inte är Gravida förstår hur snälla o gulliga de är oco försöker förstå.

• suzzi66

Jag supertrivs i Linköping, det är Nära till jobbet, jobbar på Ikanohuset i djuraffären där. men idag är jag ledig efter att ha jobbat helgen och det är så skönt.

• Madde30

Suzzi, vi får dra ihop en fika ganska snart (tycker jag iaf ) Vad säger ni om det?

• Madde30

Aha...jobbar du där ute! jag har varit inne där en miljon gånger med mina grabbar!! Vi har ju en miljon djur oxå känns det som *s*

• suzzi66

Det vore kul att ses snart:jag är ledig varje Fred och varannan Månd. Annars jobbar jag 10-20 varje vardag tunga dagar men roligt jobb.

Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!