• Madde30

Februarimammor i Linköping!!!

Hej hej!
    Tänkte att det kunde vara roligt att snacka med mammor som ska ha barn i februari 2006!
    Jag väntar mitt 4:e barn den 14 februari 2006!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-05 11:16:28:
    HOHO??? Kommer det bara 2 bebbar i februari i Linköping??

• Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!
  • Madde30

ja visst...då prelimärbokar vi den 16:e och steves coffe funkar alldelse bra det!!! vad ska vi säga för tid då? vad passar er? Jag har jobbat hästpass 4 dagar så vid 13 tiden skulle passa mig.

• suzzi66

Jag tycker 13 är en bra tid men då kanske en mastigare fika är aktuellt då jag nu för tiden är hungrigare än vanligt och blodsockret sjunket lika snabbt som Titanic :)

• Madde30

*ler* det är helt ok suzzi...det får bli en lunch i stället Jag är ständigt hungrig!!!

• suzzi66

Jag har en pojke och en flicka innan så det spelar inte så stor roll vad jag får nu även om jag tycker att flicka vore så mysigt. Har du några funderingar på detta som har tre pojkar innan?

• Madde30

Ja gud ja *ler* Jag är ganska nervös över om det skulle bli en flicka faktiskt. Jag vet ju hur grabbar funkar och en flicka i tonåren skrämmer vettet ur mig *skrattar* Den här graviditeten har varit helt annorlunda mot dom andra två så jag har fått en känsla av att det kan vara en tjeja.... och det är ju bra sött med flickor

har du funderat på att ta reda på könet innan?

• suzzi66

Jag tog reda på det på förra barnet då jag hade bestämt mig att aldrig skaffa fler :). Det kändes viktigt då men den här gången är det lite pirrigt att inte veta. Fast Nyfiken är jag som bara den:) Stefan vill inte veta så då känns inte heller aktuellt. Fast det vore bra att veta färgmässigt när man tittar på saker till barnet.

• suzzi66

Min Tonårs tjej har varit Bitchig i Två år Men det har börjat släppa lite. Tjejer är lätta som små men jobbiga som bara den som tonåringar. killar blir lättare som tonåringar. Detta är förstås min erfarenhet.

• Madde30

Jag försöker övertala Fredrik att vi ska ta reda på könet men han vägrar... han viker inte en tum så jag får vackert vänta när jag väntade tvillingarna fick jag veta vad tv 1 var för kön och det underlättade iaf till hälften den gången *ler*

• Madde30

det är den känslan jag har fått om flickor oxå. Mina systerdöttrar har varit näst intill vidriga. Mina stora grabbar har varit jobbiga när dom va små men det blir bara bättre å bättre nu!

• suzzi66

Nej nu måste jag äta lite mat (Igen). Känner mig som Skalman med en Mat och Sovklocka.
    Vi får prata senare he det bra!

Susanne

Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!