• Madde30

Februarimammor i Linköping!!!

Hej hej!
    Tänkte att det kunde vara roligt att snacka med mammor som ska ha barn i februari 2006!
    Jag väntar mitt 4:e barn den 14 februari 2006!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-05 11:16:28:
    HOHO??? Kommer det bara 2 bebbar i februari i Linköping??

• Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!
  • magica71

hallå! var tvungen att passa på att ta mig en tupplur medan 1 1/2-åringen sover. Sov så dåligt inatt.
    Steve's coffee den 16:nde kl 13 kanske skulle funka för mig. Skall prelboka det. Måste dock ta med mig buskillen för han får bara var på dagis på fömiddagarna eftersom jag är arbetslös.

• Madde30

Ja men vad kul att det passar dig oxå En kompis kommer att följa med oxå då hon ska ha den 17.e feb!!

• suzzi66

Nu har jag Ätit och vilat. Det var precis vad jag behövde. Nu väntar jag att Stefan ska komma hem så ska vi åka och köpa en ny Bh. Det är inte bara de vanliga kläderna som inte passar utan även underkläderna. Jag tycker det är lite väl tidigt, trodde jag bara skulle behöva amningsbh när den tiden kom.

• Madde30

Hej hej igen suzzi!
    Ja du...jag köpte mammabyxor redan för 4 veckor sen och i stort sett alla mina bh:ar sitter åt, vissa så pass att jag knappt kan andas i dom *s*

Nu är det min tur att fixa middag!! 3 ungar står här och gastar om att dom är hungriga och min mage skriker snart i kör så det är väl bäst att fixa maten!

Kikar in här senare sen eller i morgon! Ha en bra em!!

• suzzi66

Ja då förstår jag det är bara o ställa sig i köket och fixa maten för alla hungriga
    Det var ca 4 veckor sedan jag fick köpa de första ochså. Ha det bra!

• Mallan76

Åh, vilken rolig tråd! Passar mej som handen i handsken. Bor i Berg utanför Linköping och väntar mitt andra barn i februari. BF är 28/2 men förlossningen kommer ske 1-2 veckor tidigare då det blir ett planerat snitt denna gång. (Vid den första förlossningen visade sig nämligen att jag hade för trångt bäcken -det slutade med akut kejsarsnitt den gången... )

Det kommer bara skilja 1,5 år mellan mina barn. Hoppas ni andra mår bra!! Själv mår jag jättebra nu när illamåendet har lagt sig, men är väldigt trött. Är dock väldigt glad att slippa foglossning som jag känner flera andra som lider av...

• suzzi66

Hej Mallan och Välkommen hit!
    Mitt illamående har precis slutat och jag börjar känna mig glad o social igen. Jag har haft lite foglossning men bara känt av det efter en hård arbetsdag då jag står upp hela dagen. det vore kul om du kunde komma Fredagen den 16/2 kl 13 00 till Steves du också

• suzzi66

Nu har jag blivit galen vad det gäller datum jag menar förstås 16/9

• hot fuss

o här är Madde30s kompis. :)
    Therese heter jag och väntar barn nr 2 den 17 feb 2006.
    Barn nr 1 heter Agnes o är 5 nyss fyllda.
    Själv är jag 25, fyller 26 i dec.

Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!