• Madde30

Februarimammor i Linköping!!!

Hej hej!
    Tänkte att det kunde vara roligt att snacka med mammor som ska ha barn i februari 2006!
    Jag väntar mitt 4:e barn den 14 februari 2006!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-05 11:16:28:
    HOHO??? Kommer det bara 2 bebbar i februari i Linköping??

• Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!
  • Madde30

God morgon Suzzi!
    Det är sissodär på jobbet just nu men jag håller mig undan i den mån det går. Det va bättre igår än i förrgår iaf för då satt jag verkligen inlåst! Lämnades dörren olåst hade jag snart sällskap ev en mycket otrevlig kvinnohatande man...usch!

men nu är jag ledig tills på måndag Vad ska du hitta på i helgen då?

• suzzi66

Jag jobbar Lörd o Sönd . Skönt för dig att vara ledig i helgen. Jag gick hem lite tidigare igår jag var så trött och idag är jag ledig Ska du göra ngt speciellt i helgen ?

• Madde30

Mina tvillingar fyller 13 år i morgon så vi ska ha kalas och på söndag ska jag bara slappa HELA dagen! *ler*
    Funderar på om jag ska ta ork till mig och knalla ut till Ikano och köpa lite blutsaft!! Jag har inte kommit iväg ännu! Jag är ju sjukt trött hela tiden!!

• suzzi66

Kan det inte vara pga dåligt järn värde du är så trött?

Det är härligt väder idag så jag tror en promenad gör dig gott det jobbigaste är att få ändan ur vagnen. ( egen erfarenhet )

• Madde30

Jag va hos bm i onsdags och järnvärdet va inte alarmerande dåligt men inte jättebra heller. Jag springer ju uppe på toan minst 3 ggr per natt så jag får bruten sömn hela tiden, så det är nog blandningen som gör att jag är så trött!

Men en promenad låter skönt *ler* så det blir nog att traska ut sen! Nu ska jag lägga mig på soffan en kvart, vart helt illamående

Ha en jättebra dag och en bra helg trots jobb!!

• Mallan76

Hej hopp!

Är upptagen och kan tyvärr ej komma på måndag.
    Måste fråga er: Till vilket MVC går ni andra? Jag går till Kvinnohälsan och nästa besök är inte förrän i v. 25, för andragångsföderskor. Sist var jag där på inskrivning i v. 12. Tycker det känns som ett så stort glapp från v. 12 till v. 25... Man vill ju ha koll på Hb-värdet m.m.
    Men ni andra verkar ju redan ha varit där och lyssnat på hjärtslag m.m.? Fast ni kanske går till någon privat MVC som har tätare kontroller?

Ja, ja.. ska börja jobba varje fredag fro.m. nästa vecka, och då får jag väl passa på att kontrollera vikt, Hb, B-glucos och blodtryck när jag ändå är där!

Ha en skön helg... Vad ska ni andra göra? Vi har bjudit hem några vänner ikväll och imorgon tänkte vi ta en stitt på Lindholms möbler... De har utförsäljning där!

Kramizar Malin

• hot fuss

jag går på Kvinnohälsan. O Madde med vet jag. Jag går varje vecka för att jag är med i ett projekt för överviktiga gravida. Därför har jag både fler UL (3 st) o tätare kontroller. Annars är mitt nästa "vanliga" besök v 25.

• suzzi66

Jag går på Kvinnohälsan att jag får gå i v 21 beror på att jag hade en blödning.
    Håller med dig att det är ett stort glapp till v 25 .

Malin synd att du inte kan komma på Månd.

De som kan komma kan väl skriva det så kan vi bestämma tid o plats.

• Madde30

Usch flickor så eländig man kan bli ibland Jag har problem med den där jäkla Ischiasnerven och ikväll har det varit för bedrövligt alltså!! Någon av er som har något tips på hur man underlättar och kanske förebygger? Känner mig som en riktig sån gnällfia idag

• mammsan2

Oj då nu äre bara ja här igen fasen oxå !!!
    Tänkte ju att jag skulle se om vi kunde bestämma nået, men det får la bli så att jag kollar in senare ikväll. Har en vän som frågat om hon ev kan följa med. Jessie74 står hon under, norrköpings tjejja. Oki ser till er er kväll då ;0) !!!!
    Kjam på er så länge

Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!