• Madde30

Februarimammor i Linköping!!!

Hej hej!
    Tänkte att det kunde vara roligt att snacka med mammor som ska ha barn i februari 2006!
    Jag väntar mitt 4:e barn den 14 februari 2006!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-05 11:16:28:
    HOHO??? Kommer det bara 2 bebbar i februari i Linköping??

• Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!
  • suzzi66

Malin det lät mysigt med en braskamin, har ni installerat den i helgen? Det luktar så gott när man eldar.

Var har ni andra tagit vägen?

Det är lite tomt här på chatten!

• Anneli84

Allt bra med alla februarimammor i Linköping?

• suzzi66

Jotack här är det bra har bråttom till jobbet nu ska öppna affären kl 10 00.
    hoppar in på chatten imorgon kl 8.30 igen. ha en toppendag.

• Mallan76

Suzzi, vi har inte installerat den än, det överlämnar vi åt experterna som kommer installera den om ca två veckor. Om du vill veta hur den ser ut kan du gå in på...
    www.nibe.se/brasvarme/produkter/braskaminer/Contura550.htm
    Snygg, va?

Hoppas ni mår bra, ni andra. Känner ni mycket sparkar än? Jag känner knappt något, men så är jag ju bara i v. 18 i och för sig. (V. 19 imorgon).

Vad har ni för namnförslag? Jag har en hel del namnförslag, men alla är inte godkända av min man (än) ! Flicka: Tilde, Filippa, Maja, Ellen, Alice, Agnes. Pojke: Max, Otto,
    Oliver, Alfons, Carl.
    Egentligen älskar jag namnen Elias, Simon, David, Anton, Felix, Linus och Erik men de namnen är redan "upptagna" av familj och vänner....
    Jag tycker det är jättesvårt med namn, för antingen är namnet "upptaget" eller också är namnet alltför vanligt. Jag vill inte att det ska finnas t.ex 20 st. Emma i en och samma klass när mitt barn växer upp....

Ha det bra!

• Madde30

God morgon flickor!

Allt bra med er? Själv är jag helt slut! SOmnar runt 21 tiden varje kväll. Idag har jag kommit halvvägs dock! *leer*

Nej nu måste jag fixa i ordning mig.... ha en bra dag!!

• suzzi66

Malin jag var inne och tittade på kaminen den var ursnygg. Jag gillar när de är stilrena. snyggt med grått.

Namn är så svårt vi har samma problem.
    Man associerar namn med människor man känt eller känner.

Mail jag gillar alla namnen utom Otto. Tycker det låter hårt.

Vi hade velat ha Simon men så gick syrran 2 mån sedan och döpte sitt barn till det i andra namn. Så nu vet vi inte. Pratat lite om Måns, William,

Till Flicka har vi pratat om Disa, Amanda, Emma och vi fortsätter att spåna vidare.

• suzzi66

Alla Februaritjejer!

Vad sägs om att träffas på Månd den 3/10 ??????????????????????

Tid, plats ?? Några förslag ???????????????

Måste sticka till jobbet nu! Bråttom Bråttom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Madde30

Kollade mitt schema och jag jobbar kväll då!! Just den veckan är en helvetesvecka *suck* Men jag följer gärna med gången efter om jag kan!

Va hos bm idag och fick lyssna på den lill*. Hjärtslagen låg på 148 och allt lät bra. Gick in i v 21 idag!!! Fler som tycker att det går fort??

Nu ska jag till skolan och sitta på infomöte! Ha en bra kväll!!!!

• suzzi66

Det låter jobbigt Madde med ditt arb.
    Synd att du inte kan följa med vi får se om några kan?

Jag ska till Bm nästa Fred. Det som ska bli roligast är just att höra hjärtslagen. Ser verkligen fram emot det

• Madde30

Ja du Suzzi, jobbet börjar bli en plåga! Nu förstår jag varför alla varnat mig att vara kvar för länge! Igår satt jag inlåst i köket i stort sett hela dagen då en patient var arg och han gillar inte fruntimmer och gjorde ett utfall mot mig. Kände mig klippt värdelös i mitt arbete Så jag får se hur länge till jag orkar va kvar!
    På tal om jobb, dax att bege sig dit strax! Ha en bra dag!!!

Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!