• Madde30

Februarimammor i Linköping!!!

Hej hej!
    Tänkte att det kunde vara roligt att snacka med mammor som ska ha barn i februari 2006!
    Jag väntar mitt 4:e barn den 14 februari 2006!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-05 11:16:28:
    HOHO??? Kommer det bara 2 bebbar i februari i Linköping??

• Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!
  • suzzi66

Det går bra att Jessie 74 följer med annars verkar det som om inga andra kan komma????

Går 15. 00 bra utanför Steves ????

• Madde30

Hallå alla flickor!!
    Vart håller ni hus? Nu har det visst varit tyst här ett par dagar!!

Allt bra med alla?

• suzzi66

Allt är bra med mig

Vet inte var alla håller hus det blev inget i Måndags så det var tråkigt

KidA var ute på Ikano och tittade in till mig. Kul att se henne

Madde köpte du Blutsaft?

• Mallan76

Hej hej!
    Allt är bara bra, har haft lite mycket att göra bara.
    Aha KidA och Suzzi! Då vet jag varför ni gått på lite tätare kontroller på Kvinnohälsan. Ska dit på mitt nästa besök den 14/11. Vad har ni för barnmorskor? Min heter Ingegerd Aldén och är kanonbra tycker jag.
    Madde, kan du inte ringa närmaste sjukgymnast för rådgivning angående ishcias?

Ha det bra girls!

• hot fuss

hej tjejer.

här är allt bara bra oxå. elelr jag har förbannat ont i handen idag, eller det började igår kväll. Den domnar o sticker o gör skitont. Men nu vågar jag inte ta upp mer problem för min BM :)

Jag har Ing-Marie Claesson. Det är hon som har hand om studien jag är med i.

Ska vi försöka ses ngt snart?

• suzzi66

Godkväll alla Paus i Lost här

Jag har Birgit Ljungberg hon är Ok kanske jag hade önskat en som är lite mjukare i sättet.
    Men hon verkar kunnig.
    Känner mig lite pirrig inför Fredagen jag hoppas all är bra.

Nu börjar Lost igen !

Hej svejs

• Madde30

God morgon tjejer!
    Sovit gott? Själv har mitt kissande på nätterna lugnat ner sig betydligt nu så jag behöver bara kliva upp en gång om ens det Men.... konstigt att det alltid finns ett men *s* två mornar i rad har jag vaknat vid 4.30 med stans kramp i vänstervaden!!! Imorse låg jag och skrek av smärta och tjöt som en stucken gris! Jag säger bara det, jag hoppas verkligen inte att det blir kramp och nerven lägger sig i kläm SAMTIDIGT någon gång... då dör jag tror jag! :-s

Mallan, jag har har pratat med min Bm som för övrigt är samma som du har Ingergerd Aldén (underbar bm) hon sa att just Ischias går inte att göra något åt då det är en nerv som ligger i kläm, men jag fick lite tips om hur jag kan försöka förebygga. Hur jag ska ligga, sitta osv...

Suzzi, vi skulle ju köpa blutsaften när vi tog vägen tillbaka och gissa vad???? Det stängde precis då!!! Grrr Men jag ska ut idag tror jag så jag ska passa på å köpa det då

• snicker

Hej på er!
    Jag bor i Linköping och väntar i januari.

Kul att höra lite hur det är med ens "grannar".

• suzzi66

Då ses vi väl på Ikano Madde

Det låter jätte besvärligt med nerven Madde men bra att du pratade men bm och fick lite tips. Hoppas de hjälper . Hur lång tid tog det hos bm nu senast ? Jag är lite tidspressad ska till bm 13 00 och min Akvarellkurs börjar 13. 30

Välkommen hit Snicker ! Alltid kul med fler

När är du beräknad ?

• Madde30

Hej Snicker och välkommen

Suzzi...när jag va där i förra veckan tog det ca 20-30 min så du kommer nog få stressa en del om du ska hinna!!!

Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!