• Madde30

Februarimammor i Linköping!!!

Hej hej!
    Tänkte att det kunde vara roligt att snacka med mammor som ska ha barn i februari 2006!
    Jag väntar mitt 4:e barn den 14 februari 2006!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-05 11:16:28:
    HOHO??? Kommer det bara 2 bebbar i februari i Linköping??

• Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!
  • Mallan76

Hej tjejer!
    Kommer gärna på tisdag! I alla fall som jag vet nu. Kikkobar är bra och barnvänligt när man har med sig barnvagn... Ni som vill följa med kan alltid se dagens lunch på deras hemsida, dvs www.kikkobar.se

Susanne, gissar på att du väntar en pojke? Enligt myten tyder ju "låg" hjärtfrekvens, typ under 140 slag i minuten på en pojke. Fast det är ju bara skrock och jag minns att Arvid pendlade Själv har jag verkligen ingen känsla för allt emellan 130 och 170 slag i minuten. De pendlar väl i hjärtfrekvens precis som du och jag, kan tänka mig att de har lägre hjärtfrekvens när de sover och högre när de "busar" och sparkar. Fast om du väntar ett stort barn är ju oddsen större att du väntar en pojke, de är ju generellt lite större än flickor. Vi får väl se vad det blir!

Själv har jag ingen som helst känsla för vad jag väntar nu, men denna bebis verkar lugnare än Arvid, så kanske är det en lugn liten tjej?

KidA, vilken otur du hade med din BM. Hoppas du får en bättre nu. Gick det inte att byta till någon annan på Kvinnohälsan?

• Madde30

Tjena flickor!!
    Jag ska verkligen försöka hinna komma på tisdag!! Jag har en miljon saker och fixa känns det som *suckar* Men jag lämnar det öppet om jag kommer eller ej. Jag ska ändå ner till stan så hinner jag med allt så lämnar jag karln och kommer!

Nu ska jag lägga mig tror jag, går långhelg nu så jag ska upp å hoppa i morgonbitti igen

• Mallan76

(Oj, det blev visst lite fel i mitt inlägg!
    Ta bort "själv har jag verkligen ingen känsla för" efter "Arvid pendlade", så blir det rätt.... )

Madde, hoppas du kan komma! Hur många är vi som kommer nu, då?

• hot fuss

tisdag kl 1300 kikkobar:

vi kommer:

suzzi66
    Mallan76
    kidA
    Madde30?

• Madde30

Är vi verkligen bara 4 stycken från stan som väntar barn??? *s* Jag hoppas verkligen att jag kan komma i morgon!! *vill, VILL*

• LindaLKPG

Hej på er! Pratat lite med Madde30 som tipsade om denna tråd! Jag bor också i linkpg och har bf i mars -06! Kul att träffa fler härifrån! Tack för tipset Madde30!!

• Madde30

Det är bara roligt att fler hänger med!
    Skulle vara roligt om du oxå kan följa med i morgon Linda! Lite kort varsel kanske!?

• LindaLKPG

Jobbar dag imorn, börjar vid 10... ni skulle äta lunch va? synd... annars hade jag gärna följt med! En annan gång! Ska hålla mig uppdaterad på denna tråd! Kramis

• Madde30

Hallå tjejer!
    Jag följer med idag!! Så vi ses kl 13.00!!

• suzzi66

Godmorgon Madde!

Kanonkul att du kommer

Svar på tråden Februarimammor i Linköping!!!