Hej tjejer!
Kommer gärna på tisdag!
I alla fall som jag vet nu. Kikkobar är bra och barnvänligt när man har med sig barnvagn... Ni som vill följa med kan alltid se dagens lunch på deras hemsida, dvs www.kikkobar.se
Susanne, gissar på att du väntar en pojke? Enligt myten tyder ju "låg" hjärtfrekvens, typ under 140 slag i minuten på en pojke. Fast det är ju bara skrock och jag minns att Arvid pendlade Själv har jag verkligen ingen känsla för allt emellan 130 och 170 slag i minuten. De pendlar väl i hjärtfrekvens precis som du och jag, kan tänka mig att de har lägre hjärtfrekvens när de sover och högre när de "busar" och sparkar. Fast om du väntar ett stort barn är ju oddsen större att du väntar en pojke, de är ju generellt lite större än flickor. Vi får väl se vad det blir!
Själv har jag ingen som helst känsla för vad jag väntar nu, men denna bebis verkar lugnare än Arvid, så kanske är det en lugn liten tjej?
KidA, vilken otur du hade med din BM. Hoppas du får en bättre nu. Gick det inte att byta till någon annan på Kvinnohälsan?