• Isildun

Sandviken Tråden

Tycker det är dax att vi skaffar oss en egen tråd vi i Sandviken. Kanske kan vi berätta om saker som händer omkring i sandviken som tex. öppna förskolor och andra saker man kan göra med barnen.
    Kanske om intresse finns kan vi väl träffas och fika.
    Så hjälp till att hålla tråden levande!!

• Svar på tråden Sandviken Tråden
  • Tingen

Leena-->
    Vi tänker ha kalaset ute i stugan eftersom det är fullt med flyttkartonger här hemma
    Har gjort tårtor och smörgåstårta idga. Johan har gjort en alldeles egen tårta som Edvin ska få äta. Har köpt en haklapp/förkläde med ärmar på åt Edvin. Ska bli så kul att se hans min åt tårtan. Bilder kommer sen

• SandvikenMamma

Åh, det är bara fem dagar kvar tills Fanny blir 1 år. LÄNGTAR!
    Vart tog min lilla bebis vägen?

Tingen, hur har ni gjort "bebis-tårtan"?

• karamellkungen

Är det nån som vet om det finns babycafe' på kanalkyrkan ?

• Tingen

SandvikenMamma-->
    Vi köpte färdig botten och så skar gubben ut en liten tårta efter en assiet. Sedan fyllde vi den med annanas, bananpure, hallonsylt och vaniljvisp och sedan massor av grädde runtom och över. Har chokladströssel runt kanterna och så skrivet med pyntgele Edvin 1 år uppe på. Sedan blir det ett spelande ljus i mitten

• dollan

Ja jag tror at det är baby cafe på tisdagar på kanalkyrkan upp till ca 11/2 år 9-12 eller om det är till15

• SandvikenMamma

Tingen:
    Tack för tipset!

Vi får se vad jag hittar på åt Fanny - det ska ju vara en smarrig tårta utan en massa socker.. ;o)

• Fembarnsmorsan

Halloj alla glada!Jag har sökt dagisplats till min Dennis f r o m januari-06.....i första hand till Takläggarens daghem o i andra hand Pinnhagen.Någon av er som sökt dessa dagis eller har erfarenhet av dessa?

Svar på tråden Sandviken Tråden