• Isildun

Sandviken Tråden

Tycker det är dax att vi skaffar oss en egen tråd vi i Sandviken. Kanske kan vi berätta om saker som händer omkring i sandviken som tex. öppna förskolor och andra saker man kan göra med barnen.
    Kanske om intresse finns kan vi väl träffas och fika.
    Så hjälp till att hålla tråden levande!!

• Svar på tråden Sandviken Tråden
  • SandvikenMamma

Nähä, jag skulle visst gå en annan grupp, en fortsättningsgrupp från när vi gick förra gången.

Är det ingen här av er som gick 0-6 månader i våras?

• dollan

Usch vilket väder det blev!!!!!!!!!!!!Unda om vi ska gå o bada imorgon,få se dagarna bara rinner iväg Vi får ta en lek dag snart igen God natt

• Scraptroll

Dollan: Vi(sambon, jag o Amanda) ska iväg o bada på badhuset imorrn som vi alltid gör på fredag eftermiddag(kl16.00-19.00) kanske ses där då?

• dollan

Hej Hej är det någon som ska till seljansborg på öppna förskolan imorgon...Vi tänkte gå o på tisdag tänkte vi gå tll kanalkyrkan

• Scraptroll

Dollan: jodå vi ska dit imorrn till 9.00 fast vi går ju typ dit jämt när de har öppet

• SandvikenMamma

Någon av er som ska på Sigridsgården imorgon?

• dollan

Hej sigridsgården o dom andra ö-förskolor öppnar väl vecka 37 det är bara kanalen o seljansborg som är öppet

• SandvikenMamma

Jasså?
    Jag var på kanalkyrkan idag, då var det en som sa att dom hade öppet imorgon...? Jaja, vi får väl vänta två veckor till då. Suck!

Hihi, på fredag åker jag ner till Ge-kås (i Ullared)!
    Ska bli superkul

• Isildun

Vill oxå åka till gekås!! Varit där två gånger tidigare och funderar på att åka nu i höst fast då bara med shopping buss. Man åker på natten och kommer hem dan därpå på natten.
    Blir intensivshopping!!

Ja då kan man fråga dig vad som finns sen då Sandvikenmamma.

Själv har man varit inne hela dagen med en liten sjukling. Moa har feber och snuva och är lite hängig. Men tydligen inte så sjuk för hon har nämligen lärt sig att krypa upp i soffan och i fotöljen alldeles själv. Så nu har man inte en enda lugn stund..pust!

• SandvikenMamma

Isildun:
    Vi åker ikväll, vid 22, sen kommer vi hem ett dygn senare. Precis samma som om man åkte med typ Sandvik eller nån annan buss Fast det är skönt att åka bil, då slipper man trängas under resan iaf!

Svar på tråden Sandviken Tråden