• Isildun

Sandviken Tråden

Tycker det är dax att vi skaffar oss en egen tråd vi i Sandviken. Kanske kan vi berätta om saker som händer omkring i sandviken som tex. öppna förskolor och andra saker man kan göra med barnen.
    Kanske om intresse finns kan vi väl träffas och fika.
    Så hjälp till att hålla tråden levande!!

• Svar på tråden Sandviken Tråden
  • SandvikenMamma

Jag har gått på Pinnhagen när jag var liten.. ;o)
    Fast nu har jag ju läst redan att du inte fick varken där eller på Takläggaren.

Hoppas det går bra för honom iaf, men det gör det säkert!

Är det någon härifrån som ska gå på föräldrakursen som kanalkyrkan anordnar?

• Isildun

Hejsan

Jag funderar på att gå. Fick en inbjudan hemmskickat men har inte riktigt bestämmt mig. Vi har så mycket endå här hemma.... men det skulle vara skoj så vi får se...
    Någon annan som ska gå?

• SandvikenMamma

Jag har anmält mig. Nu var det redan fullt den här omgången, men det verkar som om dom ska starta en omgång till om det finns intresse för det.

Sen har jag anmält mig till en kurs på Sigridsgården också, en första hjälpen-kurs. Npgon annan?

• SandvikenMamma

Den här tråden var det inte så livat i nå mer... Tråkigt, vad betyder det tro? Att det inte händer nånting i sandviken, eller att det händer så mytcket att det inte finns tid att skriva om allt?

• Tingen

Här är det lite tid... och snart komer vi vara utan internet när vi flyttar

• Chiqita75

Kikar in och säger hej !! Trevligt att hitta en tråd med lite "grannar".

Jag är 30 år, har tre barn som är 10år, 2år och en liten som är född 5 okt i år(fast den äldsta bor hos sin pappa), och vi bor i Åshammar.

• na96gen

jag har lite tid sambon är ute och går med hund och barn så då passar man på att krypa in vid datorn.
    Ha en trevlig dag

• dollan

Puh det är sån tråkig årstid nu........I morgon ska vi nog ta oss i kragen o gå på öppna förskolan i seljansborg vet inte men har inte mycket lust just nu
    Skriv gärna o berätta om det händer något så vi får rycka upp oss o göra något kul!!!!!!!!!!

• JosephineB

Vilka åldrar är det på barna på öppna förskolan?
    Känns som att min lill aflicka är för stor för det. men det skulle vara kul att komma ut och träffa andra mammor i Sandviken!

• SandvikenMamma

På tisdagarn är det från 0-1,5 år på kanalkyrkan.
    Alla andra dagar är det typ barn upp till en 5-6 år kanske

Vilka är det som ska ner på stan ikväll då? Jag och Fanny ska dit. Tyvärr jobbar älsklingen i stockholm, så han kan inte vara med....*trök*

• Tingen

Hej hej!
    Här är det bara bra. Nå ja nästan i alla fall. Är sjukskriven fortfarande, men det känns lite bättre nu när vi har fått flytta in i nya huset!
    Har lite rust framför oss innan allt blir toppen
    Kram från oss

• Scraptroll

Sandvikenmamma: Såg inte till dig nån stans...vann iaf pris på min lott(som man fick vid inlämnadet av pumpor) o fick gå upp på scenen i krysset tog Amanda med mig upp också vi vann ett presentkort(Allians) på 300 jättekul tycker jga...synd attd et inte gäller på leklust så man kunde köpt nått åt Amanda

Svar på tråden Sandviken Tråden