• Isildun

Sandviken Tråden

Tycker det är dax att vi skaffar oss en egen tråd vi i Sandviken. Kanske kan vi berätta om saker som händer omkring i sandviken som tex. öppna förskolor och andra saker man kan göra med barnen.
    Kanske om intresse finns kan vi väl träffas och fika.
    Så hjälp till att hålla tråden levande!!

• Svar på tråden Sandviken Tråden
  • SandvikenMamma

Jag heter iaf Camilla, vi bor på nya bruket. Jag och Fanny. Fanny är tio månader och har just börjat gå
    Hon började på dagis förra veckan, i Norrsätra.

• Tingen

Oj.,.. det där med presentationen har jag glömt... presenterade ju bara Edvin
    Heter Maria och är 31 år, gift med Johan och så har vi Edvin.

• Scraptroll

hmm...tror att måndag kan passa mig men är inte riktigt säker...fyller (22)år då o jag vet inte om det är nån som dyker upp just den dagen(firar på söndagen den 21/8 istället)

• dollan

Hej måndag passar bra för oss o efter lunch skulle oxså bli jätte bra,har någon nått bra ställe???????????Stadaparken är väl bra där finns väl gungor mm

• Tingen

Då tycker jag att vi försöker boka måndag em vid lekplatsen i stadsparken.
    Passar kl 14?? så kan man ju ha med sig eget fika

• Scraptroll

det låter jätte bra med 14.00 i stadsparken på måndag för min del o självklart tar man med sig eget fika

• SandvikenMamma

Det låter toppen!
    Vi kommer också.
    Om Fanny nu inte ska till och bli sjuk, nu när hon börjat på dagis... =/

Vi träffas vid lekparken i stadsparken då!

• Ellibelli

Jag heter Ellinor och vi bor på nya bruket. Sonen heter Alvin och är 2 månader gammal.
    Jag har bara bott i Sandviken sen november 04, så jag vet ingenting om barnaktiviter och så, bra tråd dettta !!

• Isildun

Hejsan Kul att det blev lite liv i tråden!!

Jag heter Lena och är 23år Moa heter min dotter och är 10 månader. Vi bor uppe på Hantverkarbacken. Vi kommer oxå på Måndag.

Alla med småttingar Hmmm...under 8 månader iallafall....
    Det börjar ju en ny kurs med babymassage på Sigridsgården. Annons i annonsbladet denna vecka. Ett tips bara.

• Wynja

Jag och Camilla (och Fanny o Loke såklart) kick på babymasage för Lena på Sigridsgården. Loke var då 7 månader och det var verkligen inte lätt att få honom att ligga still. Såklart beror det på hur aktivt barn man har men Loke ville iallafall hällre äta upp namn skylten och pussa dockan än ligga still. Hade rekomenderat en ålder på max 6 mån.

Jag heter Caroline och jag bor också på bruket. Jag har en Loke, som är 14 månader. Han går på dagis och jag går i skolan. Så klockan 14 på måndag passar oss riktigt dåligt tyvärr. Han ska hämtas från dagis först klockan 16.

Svar på tråden Sandviken Tråden