• Isildun

Sandviken Tråden

Tycker det är dax att vi skaffar oss en egen tråd vi i Sandviken. Kanske kan vi berätta om saker som händer omkring i sandviken som tex. öppna förskolor och andra saker man kan göra med barnen.
    Kanske om intresse finns kan vi väl träffas och fika.
    Så hjälp till att hålla tråden levande!!

• Svar på tråden Sandviken Tråden
  • Isildun

Sandvikenmamma: Hur var det i Ullared? Fanns det mycket barnkläder och leksaker?

Vi är fortfarande inne och snuviga. Börjar bli trist nu! Hoppas vi hinner bli friska till barnsången på tisdag. Moa har hunnit lärt sig mycket fast vi bara har vait inne iallafall. Hon kan gå längre sträckor nu sådär 20 30 steg ibland. Sen har hon fått "pippi" på att klättra upp på allt soffan,fotöljen,vardagsrumsbordet pallar allt som hon kommer upp på.

Idag har vi varit och inhandlat lite ny leksaker. Mega blocks hette det. Från 1 till 5 år. Är som typ "dupplolego" fast jag tyckte det var ett bättre pris på det och att det var lite roligare. Dessutom var det erbjudanden på det nu på toys´r us och på br i Valbo. Moa tyckte det var kul iallafall.

• SandvikenMamma

Det var superkul i Ullared!
    Hittade jattemycket saker, mycket kläder till mig, och leksaker till tösen. Eftersom jag har fått kläder till Fanny som hon kan ha nu, bestämde jag mig för att inte göra av med så mycket på det den här gången, utan jag köper kläder åt henne nästa gång vi åker dit istället.
    Iaf så har jag skrivit upp precis allt jag köpte, i min dagbok. Där kan du titta, där står pris också.

Imorgon är det dagis och skola för oss som gäller. Skönt! Men, är det nån som känner för att träffas i veckan?

• dollan

Hej nu ska vi göra oss klara för vi ska ta oss ner till seljansborg på öppna föskolan

• Scraptroll

Jag kommer inte kunna på på öppnaförskolan den här veckan då jag måste gå på en jäkla utb. för arbetsförmedlingen
    Men sambon hålelr precis på o gör sig själv o dottern iordning för o gå till Seljansborg

• Scraptroll

Jag kommer inte kunna på på öppnaförskolan den här veckan då jag måste gå på en jäkla utb. för arbetsförmedlingen
    Men sambon hålelr precis på o gör sig själv o dottern iordning för o gå till Seljansborg

• Scraptroll

Jag hade visst fel...lyckades bli klar med alla mina uppgifter igår så vi ska snart gå till Seljansborg

• SandvikenMamma

Hej! Är det någon som vill träffas nån dag? *försöker igen*

Och vilka av er är det som börjat på barnmusiken?

• dollan

Hej ska vi försöka att träffas någon gång nästa vecka???Måndag kansk bara ett förslag" Jag o Moa har börjat på musiken "nybörjare" på tisdagar det var jätte kul!!!!!

Svar på tråden Sandviken Tråden