Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-02-27 19:47:11 följande:
thelifesaviour: Det förstår jag! Det är jobbigt när det är massa fester där de spelar jättehög musik, och man själv inte är någon direkt partymänniska :/JennyoPatrik: Det är en hyresrätt, en fyra på 99,9kvm Det ska bli skönt å komma ifrån ryd, har bott här så länge nu. Hehe, då är Nathalie som Luca hon ska också testa mycket, hon tycker det är jättekul å dra i mitt hår, spelar ingen roll på vilket sätt man säger åt henne, det är lika kul oavsett. Men jag säger åt henne att man inte får göra så och att man ska klappa fint (visar henne), och tycker hon fortfarande att det är roligt så tar jag bort henne från mig. Hon gör ju inte det för att vara elak utan hon är bara väldigt busig. Hon tycker ju om att dra Peter i skägget Annars är hon en helt underbar, glad, hjälpsam och sprallig tjej känns som att hon kommer hitta på mycket hyss framöver När vill ni ses och ta en fika?
Åh vad mysigt! Förstår att det blir skönt!
Ja det hör nog till åldern tror jag. Lucas drar också i håret när han får tag och blir han riktigt ivrig så kan han till och med bitas. Men precis som du säger så är det ju inte för att vara elak, utan för att de vill busa. Lucas är också hur mysig som helst. Han är väldigt kelig och vill gärna pussas och kramas. Men det kommer nog som sagt bli mycket hyss framöver

Lucas hittade jag på köksbordet häromdagen så honom kan man inte släppa många sekunder. Patrik har fått vända på handtagen för han har lärt sig att öppna dörrar. Buse!!
Jag kan i stort sett när som helst faktiskt. När passar det dig?