Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Skorpan08 skrev 2009-03-13 09:37:12 följande:
    Jenny: Hur dags går du hemifrån? Tänkte om jag ska komma förbi med hjärtat innan Ikano.
    Tänkte gå ganska snart. Måste förbi BVC och se om hon kan pensla tuttarna på mig igen
    Är det för stort för att jag ska få med mig det på vagnen?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-13 10:02:46 följande:
    Ok, men då tar vi det en annan dag. Det blir nog jobbigt att ta på vagnen.
    Men det går att dela i  delar va? Ta med det om du vill bli av med det så kånkar jag, det löser sig!
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-13 10:09:02 följande:
    Nej, det går inte att dela. Men vi tar det en annan dag.  Det är ingen fara.
    Aha, men vi kan ju ta den när vi kommer på Elins kalas då om det är ok?
    dinana skrev 2009-03-13 10:06:07 följande:
    Vart skall vi fika förresten?
    Ingen aning, vi bestämmer väl när vi är där antar jag.

Nu loggar jag ur, ses sen!
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-13 14:01:16 följande:
    Tack tjejer för snabblunchen. Trist att jag inte kunde stanna längre. Men men...Alla dagar blir inte som man planerat.Det blev ju inge busfabriken heller, men jag har ju visat bilen iaf. Han skulle iväg och kolla en till nu sen höra av sig i em. Han tyckte den var helt ok iaf. Hoppas han köper den i em. Det skulle vara skönt att ha det avklarat.
    Tack själv. Alltid så trevligt att träffa dig och sötnosen!
    Ingen fara, det blir ju fler ggr. Vi gick till Maxi och sen hem igen så du missade inte så mycket
    Håller tummarna för att han köper bilen!
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-03-13 19:04:53 följande:
    Pust! Nu är praktiken slut för denna gång, ska bli så himla skönt att komma tillbaka till campus, vuxna intresserade och engagerade människor. Jag verkligen en nystart och det ska bli så roligt att få träffa gamla vanliga arbetsgruppen på onsdag! Diana, klart, så mycket tycker jag inte illa om Skägget egentligen, mest bara snorungarna som bor där. Även om Ulrika- och Nykilsungarna är minst lika jobbiga. ;)
    Det finns ju snorungar överallt så det är nog inte särskilt bara här i skäggetorp.
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-03-13 19:31:03 följande:
    Nä, självklart inte. Men dem jag är bekant med. :) Snorungar finns det över allt. Speciellt i högstadieåldern.
    Ja högstadiet är en klass för sig. Därför valde jag den yngre varianten och satsar på 0-10 år istället
  • JePaLuLi

Haha, kolla in denna. Det är humor

">

• JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-13 20:02:50 följande:
    Haha, är det verkligen på riktigt?
    Jag har faktiskt ingen aning. Jag och Patrik diskuterade också det just...
    Kan det verkligen vara det? Kul är det iaf!
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-03-13 20:25:44 följande:
    hallå ni som fött, vad har ni haft för typ av smärtlindring å hur har den funkat för er???Ja läser på som en toka men just nu känns det bara som dom eventuella biefekterna väger tyngre... försöker bilda mig en uppfattning om vad jag kan tänkas vilja ha men hitills är ja bara säker på lustgasen...
    Med Lucas hade jag ingenting, de gav mig lustgas de sista centimetrarna (mellan 8-10) och tog den ifrån mig när det var dags att börja krysta. Sen visade det sig att det inte var nån styrka på den alls... Med Linus hade jag lustgas på slutet av öppningsskedet tills han var ute och det var himmelriket!
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-03-13 21:26:22 följande:
    det va ju en som höll på att föda när vi va uppe på förlossningen en kväll häromveckan... när vi gick förbi i koridoren så skrek det Aj Aj Aj det gör OOOnt innefrån ett rum å mannen bara skratta åt min min å sa "ja så e det"när vi fick komma in på ett rum å va själva så fråga han om ja tyckte det va läskigt å höra henne å ja sa då att... "det va inte att hon skrek att det gjorde ont ja hade reagerat på utan att det hördess så jävla tydligt ut i korridoren som ja reagera på"
    Det är en fantastisk upplevelse att föda fram sitt barn. Visst gör det helvetiskt ont, men det är värt allt och lite till. Jag skulle inte byta det mot allt i världen och jag längtar redan till nästa gång.
    Skrev faktiskt om detta i min blogg i dag
    2 år i rad har vi ju plussat vid den här tiden på året så jag antar att jag är extra sentimental... I år blir det absolut inget med det, men som sagt att föda är fantastiskt, häftigt och underbart!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!