Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-03-10 20:11:44 följande:
    sen finns en grej till man kan göra som gav mig förvånande resultat, jag prövade en tid att byta ut allt mjukt bröd mot knäckebröd. å oj vad snabt det gav resultat!!å då ändrade jag ingenting annat.Gärna dom lite grövre knäckena som SPORT eller HAVRE...mmmmm..
    Det gjorde jag med ett tag. Hade philadelphiaost och mager skinka på och det gav resultat faktiskt. Grymt gott också
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 20:33:15 följande:
    Jenny: Såg på bilddagboken att ni köpt en heltäckande hakklapp nu Vincent har en likadan med Nalle puh, såklart Nalle puh tokig som hans mamma är
    Ja han vägrar ju haklapp och det går nästan inte att ha han ätandes om vi är nån annanstans än hemma Men den var ju toppen! Och jättesöt också!
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 20:54:12 följande:
    Ja, de är super de där med långa ärmar.Vi köpte ett stort förkläde till Leo när han började äta själv, den täckte hela honom Jättepraktiskt
    Hehe, ja det är ju jättebra!
    Perfekt när de ska måla också ju.
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-11 14:40:11 följande:
    Vincent o jag har föresten varit o badat idag tillsammans med Lillisen o Linus, det var jättemysigt o trevligt Första gången för Vincent o först var han jätterädd, men det släppte efter ett tag, då var det jättekul tyckte han Det blir verkligen fler ggr! Tänkte kanske gå en gång varannan vecka när Leo är på dagis.
    Åh vad mysigt!
    Lucas älskar verkligen att bada. I Eskilstuna var vi iväg väldigt ofta, både på babysim och till badhuset. Tyvärr är det ju inte lika lätt nu när man har två. Men vi ska absolut ta oss till badhuset nån helg framöver. Kanske redan på söndag
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-03-11 15:32:18 följande:
    Jisses, nu har ni skrivit sådär mkt igen på så kort tid. Tog lite tid att läsa igenom.Här har man faktiskt hittat jobb genom att skicka via ams. Men de e nog så sant som de e sagt att de lönar sig att ringa runt för då vet dom att man e intresserad.. Fru T: Men fy va hemskt! Hur kan man glömma ett 2 årigt bar i badet. :-SBecka: Ja, de hoppas ja med. Tur att ja inte åkte o bada iaf. va roligt att ni hade de bra o att han gillade de till slut.. Stolt enbarnsmamma: Här så e de ca 1 månad kvar så åker vi till mina föräldrar i 2 veckor. Annars får vi se vad tiden säger. Vi funderar på High chaparall. Marko vill så gärna dit. Skorpan: Ja kanske man ska söka sig till smultronstället o se va de e för nått. O gå efter göta kanal skulle ju vara intressant med, för de har ja inte gjort nån gång.
    Om ni ska till High chaparall får du hälsa till mitt ex. Haha, han är stuntman där
    Förstår inte varför inte Patrik vill att vi ska åka dit :-O

Smultronstället är ju hur mysigt som helst. Men det brukar tyvärr vara låååång kö!
  • JePaLuLi

Niclas jobbar också där varje sommar. Det har han gjort i många år så jag har spenderat många somrar där nere mitt ute i ingenting och levt i kollektiv.

• JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-03-11 15:55:51 följande:
    får ju inte åka dit när det är som varmast det är lugnast på vardagar å när det inte är stekande sol... glassen är ju god ändå
    Nä det är sant. Vi bodde ju inte här då så det var en lördag. Dock var det ösregn men det hindrade visst inte folk att ta en glass
    Vi gick till det där stället på torget istället.
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-11 17:53:54 följande:
    I morgon em ska jag skjutsa tonåringar över hela stan men om någon har lite tid över på fredag fm är jag öppen för förslag.
    Jag, Marayah och Stolt enbarnsmamma tänkte ta en fika/lunch på Ikano på fredag. Du kan väl följa med då?
    Nån mer som vill hänga på?
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-11 21:30:02 följande:
    Jag följer gärna med på det! Hur dags ska ni träffas?
    Vi har inte bestämt nån tid än...

Stolt enbarnsmamma: När tror du att du är klar?
  • JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-12 08:52:38 följande:
    Jag ska vara på förskolan kl.10 så jag borde vara klar vid kl.11. Vi kanske kan ses vid ikano 11.30 eller nått
    Det blir jättebra!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!