• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 14:47:14 följande:
    Tack tjejer för idag! Jättetrevligt var det o kul att vi blev ett gäng Leo är såå stolt nu över sina nya fotbollskor, fotbollstrumpor o den RIKTIGA fotbollen som han o morfar var o köpte Vi kanske kan få ihop en eftermiddag/kvällsfika nästa vecka? Så alla som vill o kan kan lämna barnen hemma
    Det var mycket trevligt... önskar dock att man kunde ha stannat lite längre... är redan hungrig igen..

Vad kul att han blev glad för sina nya fotbollssaker.

*kram kram*
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 14:47:14 följande:
    Tack tjejer för idag! Jättetrevligt var det o kul att vi blev ett gäng Leo är såå stolt nu över sina nya fotbollskor, fotbollstrumpor o den RIKTIGA fotbollen som han o morfar var o köpte Vi kanske kan få ihop en eftermiddag/kvällsfika nästa vecka?Så alla som vill o kan kan lämna barnen hemma
    Låter toppen!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Maria84
    dinana skrev 2009-03-10 14:52:06 följande:
     Nej det är ju väldigt olika mellan olika raser.. jag bara tänker själv hur det skulle vara att på gå runt å bara på mer än etr barn.. blää!!... Det pappa var lite förvånad över var att de vägde 2,2-3,3 kilo /styck... alltså 15 kilo ihop.... I vanliga fall så väger de rätt lite när det föds många på en gång.. men men. Nej, han var väldigt osäker nu på om de skulle överleva natten. Speciellt nu när mamman inte verkar ha någon energi kvar i kroppen. Blir ju mycket jobb för pappa för nu måste han ut å mata lamm en gång i timmen....  *hihi*
     Ja de vägde ju rätt mkt för att vara så många då. För som du säger så brukar de ju inte väga så mkt när de är så pass många.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • LittleMee

Hej på er! Hur mås det?

Här är det finfint. Har fått hem lite bodys jag har beställt så nu har man mer kläder att klämma och sniffa på .

Om en timme ska vi åka till hans syster och sitta barnvakt. Vi bodde grannar förut och ungarna var mer hos oss än hemma så man saknar dem lite grann.

• Firstandhappy

nä nu verkar kudden ropa på mig, sonen sover som en stock sen 5 minuter tillbaka..

• JePaLuLi
    dinana skrev 2009-03-10 14:54:14 följande:
    Tack tack! Säger detsamma.. önskar jag kunnat stanna lite till.
    Ja det var synd, men det blir ju fler ggr
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Marayah

Tack tack själva för idag. Just nu sitter man här hemma med en gapskrikande Filip. tror inte han sov som han skulle idag. Ska no ta ett varv runt skägget alldeles strax...

Skorpan: Hoppas fällen gör sin nytta. Inte roligt att inte få sova och att ha ont.

Marko 031103, Filip 080621
  • Maria84

Vilket trist väder, snöar och blåser. Här ska vi snart åka och handla, sista dan idag som sambon får äta ordentlig mat osv och han skulle vilja ha pizza så vi får väl se, för min del får det bli nåt annat eftersom jag inte kan äta det. Får väl köpa nåt smaskigt till kvällen också. Sen får han ju bara äta soppor i minst 1 månad.

Känner inte alls för att ge mig ut men får krypa ned i soffan sen med ett täcke och mysa med grabbarna. Lucas springer just nu omkring med en av rakapparaterna, han ska tydligen klippa sig nog för att de behövs för det är riktigt långt.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Skorpan08
    Marayah skrev 2009-03-10 15:54:03 följande:
    Tack tack själva för idag. Just nu sitter man här hemma med en gapskrikande Filip. tror inte han sov som han skulle idag. Ska no ta ett varv runt skägget alldeles strax...Skorpan: Hoppas fällen gör sin nytta. Inte roligt att inte få sova och att ha ont.
    Jag har legat på fällen i 1 timme nu och det känns redan bättre. Hoppas på sömn i natt så jag blir lite gladare i morrn.
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Leos och Vincents mamma

Vart kan man köpa blöjbadbyxor?

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!