VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Hej på er! Hur mås det?
Här är det finfint. Har fått hem lite bodys jag har beställt så nu har man mer kläder att klämma och sniffa på
.
Om en timme ska vi åka till hans syster och sitta barnvakt. Vi bodde grannar förut och ungarna var mer hos oss än hemma så man saknar dem lite grann.
nä nu verkar kudden ropa på mig, sonen sover som en stock sen 5 minuter tillbaka..
Tack tack själva för idag.
Just nu sitter man här hemma med en gapskrikande Filip. tror inte han sov som han skulle idag. Ska no ta ett varv runt skägget alldeles strax...
Skorpan: Hoppas fällen gör sin nytta. Inte roligt att inte få sova och att ha ont. ![]()
Vilket trist väder, snöar och blåser. Här ska vi snart åka och handla, sista dan idag som sambon får äta ordentlig mat osv och han skulle vilja ha pizza så vi får väl se, för min del får det bli nåt annat eftersom jag inte kan äta det. Får väl köpa nåt smaskigt till kvällen också. Sen får han ju bara äta soppor i minst 1 månad.
Känner inte alls för att ge mig ut men får krypa ned i soffan sen med ett täcke och mysa med grabbarna. Lucas springer just nu omkring med en av rakapparaterna, han ska tydligen klippa sig
nog för att de behövs för det är riktigt långt.
Vart kan man köpa blöjbadbyxor?