• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 18:58:49 följande:

Vad kul o vad bra
    Men kring kl 10 då? Du kan väl skicka ett sms med lite mer specifik tid när du vet Jag har ju bil så det går fort att komma dit.
  • Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 18:58:17 följande:
    Ja, det blir ju bra. Så kan vi ju ses på hållplatsen vid tinnerbäcken som sist..
    Ja det låter fint.. Åsså tar ja med nån badblöjja ifall att de skulle vara att Vincent inte kan ha byxorna.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah
    Mizzz skrev 2009-03-10 19:00:55 följande:
    Men kring kl 10 då? Du kan väl skicka ett sms med lite mer specifik tid när du vet Jag har ju bil så det går fort att komma dit.
    Ja du bor ju nära o bra till dit.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma

Jag har fått viktnojja! Det har satt sig i mitt huvud, tänker på vikten hela tiden o grinar för att jag inte går ner fort nog. Det går åt helvete med dieten, eller jag dricker ju den till frukost o till middag, men sen blir det vanlig lunch eller en macka här eller där, inte bra ju! Jag vill köra ren kur! Men jag pallar det inte o nu när jag vägde mig imorse så hade jag gått upp 4 hg! Då grinade jag som en tok, förstår ni då att detta har etsat sig fast i mitt huvud, jag blir galen snart!! Jag vill gå ner i vikt men samtidigt kunna äta mat, men det går inte!
    Visserligen har midjemåttet gått ner en hel del, men ändå.
    O träna blir det inte så jättemånga ggr per vecka längre, alltid nåt som kommer i vägen. Hade jättegärna velat gå på vattengympa på torsdag, men sambon ska iväg med jobbet då o kommer hem sent o vi har ingen barnvakt, skit!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Marayah skrev 2009-03-10 19:01:10 följande:
    Ja det låter fint.. Åsså tar ja med nån badblöjja ifall att de skulle vara att Vincent inte kan ha byxorna.
    Det blir bra
    Mizzz skrev 2009-03-10 19:00:55 följande:
    Ja, det gör jag. Men antagligen är vi där till 10. Jag tar bussen härifrån 9.14 o den är vid tinnerbäcken typ 9.55-10 tror jag.
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-10 19:03:40 följande:

Jag har fått viktnojja! Det har satt sig i mitt huvud, tänker på vikten hela tiden o grinar för att jag inte går ner fort nog. Det går åt helvete med dieten, eller jag dricker ju den till frukost o till middag, men sen blir det vanlig lunch eller en macka här eller där, inte bra ju! Jag vill köra ren kur! Men jag pallar det inte o nu när jag vägde mig imorse så hade jag gått upp 4 hg! Då grinade jag som en tok, förstår ni då att detta har etsat sig fast i mitt huvud, jag blir galen snart!! Jag vill gå ner i vikt men samtidigt kunna äta mat, men det går inte! Visserligen har midjemåttet gått ner en hel del, men ändå. O träna blir det inte så jättemånga ggr per vecka längre, alltid nåt som kommer i vägen. Hade jättegärna velat gå på vattengympa på torsdag, men sambon ska iväg med jobbet då o kommer hem sent o vi har ingen barnvakt, skit!
    mm, vet hur det känns!
    Nästa vecka är min sista tenta så då har jag tid att träna igen!
  • JePaLuLi
    Mizzz skrev 2009-03-10 18:46:17 följande:
    Mmm, böjorna är inge bra.. De fylls med vatten..
    Ja det kan jag tänka mig. Kan inte tänka mig att det känns bekvämt att ha såna på sig... Vi köpte riktiga med en gång och de har varit toppen!

Becka: Jag tror säkert att Vincent kan ha de från 9 kg. Han väger ju snart det och sen brukar det finnas så att man kan snöra åt så hårt man vill.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
    Mizzz skrev 2009-03-10 19:06:05 följande:
    mm, vet hur det känns!Nästa vecka är min sista tenta så då har jag tid att träna igen!
    Åh, det blir bättre sen när du kan följa med för då kan du vara med o peppa mig
    Jag har varit duktig o kommit iväg iaf en gång per vecka själv, men vill gå 3-4 ggr.
    JePaLuLi skrev 2009-03-10 19:07:16 följande:
    Ja det kan jag tänka mig. Kan inte tänka mig att det känns bekvämt att ha såna på sig... Vi köpte riktiga med en gång och de har varit toppen!Becka: Jag tror säkert att Vincent kan ha de från 9 kg. Han väger ju snart det och sen brukar det finnas så att man kan snöra åt så hårt man vill.
    Ja, det låter ju bra
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!