VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
exakt sånna här:
www.imsevimse.se/shop.pab|85&id=782
Min mamma är ett jättebra exempel på hur det blir om man går ner av svält, hon har rasat i vikt många gånger.
Hon har fastat,, druckit pulver, ja allt. hon har blivit jättesmal av vissa å av vissa har det inte hänt nånting. men efter varje diet är avslutad så har hon flygit upp i vikt igen å då blivit större än innan hon började...
Det är inte nyttigt för kroppen och organen blir lidande
ända gångerna hon har gått ner å stannat där är när hon inte äns planerat att gå ner, hon har ätit som vanligt men har rört på sig mer, ridit å hållt igång.
Häe gick man ner 20 kilo på pulverdiet... så det är nog väldigt olika från person till person.. men nu får jag allt ta å vänta till sommaren/hösten innan jag kan börja banta bort alla överflödiga kilon.
Ni har så rätt allihopa! Jag vet om allt detta, men eftersom jag vet att jag har klarat att gå ner massor i vikt förut med pulver så vill jag så gärna nu med. Men då när jag gjorde det förut så hade jag inga barn, nu känner jag att jag orkar verkligen inte bara leva på pulver eftersom jag måste orka ta hand om barnen oxå.
Jag vill såå gärna ner i vikt, en del kanske inte tycker det är så viktigt, eftersom det finns de som väger mer än mig, men för min egen del så är det viktigt att kunna gå ner de där jäkla 10 kilona.
Mat för mig egentligen är inte nåt bekymmer, vi äter bra mat hemma o jag har aldrig varit nån storätare, äter redan små portioner o har alltid gjort. Boven för mig är sötsaker, jag blir knäpp! Jag vill ha godis varje dag (har dock blivit ganska så bra nu så nu äter jag det bara på helgen, antingen fredag eller lördag), jag är sugen jämt! Så där ligger det stora bekymmret för mig.