-
åhh nejMaria84 skrev 2009-05-05 13:56:24 följande:Tack för era tummhållningar! Tyvärr har det inte hjälpt. Liten lever inte längre och jag känner mig så tom, så tom! Har gråtit hela vägen hem och det känns som att det inte finns nån ände på tårarna. Liam är jätteledsen för att bebisen inte lever längre och han har gjort så fina förklaringar på allt. Att det är jättesynd att bebisen är död för det är ju ett sånt stort ögonblick när bebisen ska komma osv. Blir inlagd över dagen på torsdag för igångsättning med tabletter. Förhoppningsvis får jag åka hem på kvällen om jag känner mig pigg nog.
fy vad hemskt! Jag är så ledsen för din skull
-
Idag har jag pratat med en helt underbar läkare på NIKE-mottagningen. Hon lyckades verkligen få mig att se positivt på en ny vaginal förlossning. Så skönt att kunna slappna av
-
vi letar kattungedinana skrev 2009-05-06 11:44:25 följande:En liten kattunge.. intresserad?
-
här är det kakbak för fullt
Har just kört in en plåt havrekakor i ugnen! Imorgon blir det till att storstäda hela huset efter jobbet, ska bli intressant att se om det står kvar under all röra
Sen blir det kalas hela helgen
Först släktkalas på lördagen och sedan mini-barnkalas på söndagen!
Sambon fyller år på lördag och lilla nellie blir 3 år på söndag. Hjälp!
Min lilla bebis börjar bli en stor flicka
Hoppas verkligen på lite bättre väder. Vet att Nellies mormor och morfar har köpt en studsmatta åt Nellie och då är det ju lite trist om det spöregnar hela helgen så att vi inte kan skruva upp den..... -
och stackars mamma!!Firstandhappy skrev 2009-05-07 19:31:50 följande:ahh stackars barn om det blir så..... ha en matta som man inte kan utnyttja..
En hel helg med ett konstant "kan jag hoppa nu, kan jag hoppa nu, kan jag hoppa nu, kan jag hoppa nu......."
Hon lär nog tjata till och med i sömnen om vi inte kan få upp den där studsmattan samma dag
-
det låter braSkorpan08 skrev 2009-05-07 19:46:59 följande:Då kan jag trösta dig med att jag såg nyss på väderprognosen och söndag ska bli solig och fin.
då ska Nellie ha sitt första lilla barnkalas
Åhh vad gulligt! Vi har pratat om att mina föräldrar ska komma tidigare på lördag och sätta upp studsmattan i smyg så Nellie får den färdiguppställd, och då skulle det ju passa perfekt att göra såApipoulai skrev 2009-05-07 21:16:42 följande:Härom helgen träffade jag en liten pratglad flicka som också hade fått en studsmatta. Hon berättade stolt att hon fick följa ett snöre på morgonen och att i slutet så fanns studsmattan. =) Supergulligt!
-
vad säger dom då? verkar pyret hålla sig kvar i magen ett par veckor till?dinana skrev 2009-05-07 22:12:05 följande:I-m back! -
oj! snart är du alltså tvåbarnsmamma!dinana skrev 2009-05-07 22:23:19 följande:Nja, antagligen inte. Men någon vecka till kanske. Skall in igen på söndag och sen har jag fått ytterligare tider på förlossningen på torsdag nästa vecka och sen onsdag veckan därpå... men frågan är ju om man går så länge.. som det ser ut nu så blir det nog inte så länge till. Blir igångsättning/kejsarsnitt om inte bebis vänder på dig.
Men vilka vecka är du i nu då?
-
jo det är klart! Men då är väl bebisen "färdig" iallfall och ska bara växa till sig lite? Dom räknas väl som fullgånga efter typ v38?dinana skrev 2009-05-07 22:30:08 följande:Ja, eller det är jag redan tycker jag... Molly är ju min andra bebis i sinnet. Så detta blir ju nummer tre! Är i vecka 35 (34+4). -
men då närmar det ju sig! håller tummarna för att bebben stannar så pass länge att ni slipper bli kvar på neontal sen!dinana skrev 2009-05-07 22:36:39 följande:Ja efter 37+6 så räknas de som fullgångna. Frågan är dock om man går så länge.