Fru T skrev 2009-03-15 10:41:30 följande:
Appropå illamående så borde ju ja va rätt insatt där nee ursch å fy jag har faktist försökt att förtränga den perioden men lyckas inte riktigt. Jag fick både Lergigan comp och Primperan stolpiller som ja fick kombinera, med den kombinationen fick ja behålla lite av maten men va ju fortfarande sängliggande och kräktes varje dag... Spelade ingen roll vad ja åt å stekt mat, eller all mat som lukten av tilverkningen sitter kvar i luften va omöjlig... en period levde ja p potatis å fiskbullar i hummersås, å det i småå portioner. Blev serverad allt i sängen då ja va tvungen att hålla mig i mer liggande läge för satt ja upprätt så va det kört, duscha va dödsdömt. Har inge direkta tips vad man ska göra då det är så olika för alla, jag tex kunde INTE dricka vanligt vatten... Äpple dricka funkade bra. En dag va allt som bortblåst bara, men ja va ju väck i 4månader Det ända som kom ut possetivt va väll att när ja mådde så dåligt så han ja liksom inte ligga å va orolig för bebis för hade så fullt upp med mig själv... Har oroat mig regält ett par gånger men annars så har ja faktist turen att ta hela det här lugnare än lugnet.
usch huan ja, lider med skiten, fast jag kräktes aldrig som tur va, skönt att det blev bättre för dig...