Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-03-16 08:15:05 följande:
    e du inte snäll kanske ja kommer å hoppar på dig när ja vaknat igen *snarkar vidare* för det har ja tydligen börjat me åsså
    hejja hejja, hoppa på du bara, kan baka kaka till dig om du vill!!
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-16 08:47:47 följande:
    Min mamma ville så gärna komma hit idag, så hon kommer hit vid 11 ca, sen stannar nog hon hela dagen. Så tyvärr blir det inget fika idag. Men ni får JÄTTEGÄRNA komma hit imorgon o fika massor! För då har vi inget att göra alls!
    *fnys* kan inte då, ska ju till BM o ha besök själv... nä vars, ha det så skoj med din mamma o njut av det fina vädret, självklart kommer vi o fikar en annan dag..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-16 08:53:54 följande:
    Det var synd Men barnen (eller allra helst Leo) vill så gärna träffa sin mormor, så jag ville inte säga nej.
    klart mormor ska komma, bra med en nära relation med den "äldre" generationen..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-16 08:59:02 följande:
    Ja, jag tycker ju det..så ofta blir det ju inte vi ses heller eftersom hon bor i Norrköping o jobbar väldigt mycket.
    nä vet hur det är... man får ta tillvara på de stunder då man kan...
  • Firstandhappy

Nähä om man skulle ta o städa lite idag IGEN då... fan gör ju inget annat om dagarna...

• Firstandhappy

Jag har ju mamma väldigt nära (om man har bil o körkort vill säga), pappa träffar jag väl en så där 1 gång på 10 år.. jobbigast är det ju för mannen som har 35 mil till sina föräldrar,men snäll som man är sätter man familjen i bilen ett par ggr om året iallafall o kör ner dit..

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-03-16 11:10:03 följande:
    Vi har fem minuter till svärföräldrarna och tio minuter till mina föräldrar. Ganska lagom.
    ja det är bra, fast jag föredrar dock att ha liiiiite längre till dom, speciellt svärföräldrarna..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-03-16 11:19:39 följande:
    Ja, vi har ju svärföräldrarna i Rimforsa... det är alldeles för nära... det var bättre när vi bodde i Kalmar, då vare de i alla fall ett par timmar bort med tåget.
    så kanske din sambo tycker om dina föräldrar med...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-16 12:07:24 följande:
    nu är ja vaken, igen Ja har mamma i Söderköping, å närmare vill ja INTE ha henne, träffas vi för ofta så blir ja bara såå sjukt trött på henne. Det räcker gott å väl me hennes titt som täta telefonsamtal som gärna varar i närmare en timma... Pappa har ja ju i Växjö å har alltid haft så att ha honom långt borta är ja van vid, dockhar vi bättre kontakt sen ja flytta hemifrån än vi hade när ja bodde hemma hos mamma. Men vår kontakt är stadig å ja lider inte av att vi inte ses så ofta. Mormor (min extra mamma) har jag i Norrköping å henne saknar ja desto mer, skulle mer än gärna vilja ha henne vägg i vägg. Å vi är faktist lite sugna på att när hennes man tar ut pansion köpa gård ihop Mormor är en alldeless speciell person för mig å hon är verkligen mitt allt! Svärisarna har ja ju i Grekland...
    ahh va underbart, har med en sån relation till min mormor, men som för den delen även är min mamma efersom det var hon som uppfostrade mig och jag bodde hos henne de första 10 åren i mitt liv..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-16 12:27:04 följande:
    Jag har åsså bott hos min mormor tillåfrån hela mitt liv faktist
    samma här, vad som än hänt i livet så har jag alltid landat hemma hos mormor, skönt att hon inte är så jättegammal och kommer finnas till i barnbarnbarnens liv...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!