• Mizzz

VI från Linköping Del 3!!!!

dinana skrev 2009-04-24 19:12:56 följande:
    Nej, nedre kurvan på UL. Fast det kanske är annorlunda. SF-måttet kan man ju knappt gå efter eftersom det är så olika jämfört med hur bebisen ligger. Jag menar måttet på bebisen. Huvud/kropp/lårben.
    Nej precis :) Det är ju otroligt många som blir chockade när det kommer ut ett barn som är större/mindre när BM har lurat i de att de ska få ett mindre/större barn pga SF-måttet Finns många exempel på det här på fl.. Men oftast stämmer det ju
  • Mizzz
    Fru T skrev 2009-04-24 19:16:59 följande:
    Aa men ja pratar om SF å det kan man ju gå rätt bra efter för livmodern blir ju inte större/mindre beroende på hur bebis ligger, mitt mått har vart stadigt hela tiden... På Rul så va ju allt "normalt" å nå tillväxt har ja ju inte gjort vetty....
    Nej, men däremot kan de variera beroende på tex hur mkt fostervatten som finns osv..
  • Mizzz
    Fru T skrev 2009-04-24 19:26:54 följande:
    Jo men på tex mig så känner bm på bebis genom att klämma å ha sig me (ajajaj djuuupa andetag) å hon känner hur hon känns i storlek, vet att man inte kan veta exakt hur stor bebis är så men lite iallafall... Bm sa att det är VÄLLDIGT lätt att känna på mig då ja har så välldigt lite underhudsfett
    Det gör de på alla

Men som sagt, oftast stämmer det, men inte alltid..
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-25 00:02:57 följande:

Jag hade gärna gjort det åt dig, men vi får besök imorgon så jag kommer inte vara vid datorn då, kommer bara glömma det.. Föresten, är det här till stan som dina kompisar ska sen efter bröllopet som skulle åka med oss?
    Japp, de blir bara glada om de kommer till Linköping, de bor kring universitetet allihop.
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-25 00:02:57 följande:

Jag hade gärna gjort det åt dig, men vi får besök imorgon så jag kommer inte vara vid datorn då, kommer bara glömma det.. Föresten, är det här till stan som dina kompisar ska sen efter bröllopet som skulle åka med oss?
    aja, jag reggar mig själv.. Kändes bara så onödigt för en liten sak. :)
    Är inte heller hemma imorrn, men det går ju att autobuda.
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-25 00:10:45 följande:

Ska jag buda 150 kr som högst?
    ja, det blir bra.. är värt att köpa för mer därifrån :)
  • Mizzz
    Mizzz skrev 2009-04-25 00:11:39 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-25 00:10:45 följande: ja, det blir bra.. är värt att köpa för mer därifrån :)
    inte värt mer än 150 ska det stå :)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!