• Mizzz

VI från Linköping Del 3!!!!

Becca: Jag hade inte tid att svara på smset förut, men jag hänger gärna med och trännar både onsdag och torsdag :)

• Mizzz

Hua, vi ska bila till tyskland om två veckor, MED Linus.. Blir intressant! Men blir nog roligt bara man är där, blir en weedend i Berlin

• Mizzz
    JePaLuLi skrev 2009-05-04 22:08:23 följande:
    Det blir säkert jättekul! Vi skulle ha bilat till Kroatien förra sommaren, men så blev det aldrig av tyvärr. Skulle gärna göra det nu i sommar istället.
    Ja, vi är bara lite nervösa inför den långa bilresan, men det går nog bra!
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-04 22:11:48 följande:

Åh, kul o modigt Men Linus kanske är snäll när han åker bil, det skulle aldrig funka med Vincent som aldrig vill sitta still o åka bil
    Nja, brukar gå bra nån timme eller så, längre om han sovar.. Men vi har satt barnstolen i bak nu så jag kan sitta och underhålla honom. Sen får vi ladda datorn med div barnprogram så tror jag han kommer gå med på det!
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-04 22:17:51 följande:

Ja, det går nog bra ska du se Är ju lite lättare eftersom Linus är lite äldre än Vincent oxå. Med Leo har vi inga problem alls, men så har vi en portabel dvd till honom oxå.
    mm, jag sitter och funderar på om man ska köpa en sån, men känns som en stor utgift bara för en gång..
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-04 22:26:46 följande:

Ja, våran köpte vi på net o net nere i ullared förra året, kostade 995 kr tror jag. Vi har den bara med när vi åker längre sträckor o den är verkligen uppskattad av Leo
    Mm, dom har för samma pris på biltema, men F tyckte inte att det var billig nog för en resa :)
  • Mizzz

Sitter och gråter just nu. Linus dagis beter sig som svin! Dom ringde igår för att han hade feber så vi hämta honom. Sen mådde han som vanligt hela eftermiddagen och idag är det fotografering där. Han hade ingen feber nu på morgonen men eftersom det är en feberfri dag hemma som gäller så tänkte vi att jag kunde vara med linus den timmen som det tar för fotot. Fredrik ringde på morgonen och sa att vi skulle komma men de var otrevliga. Nu när jag kom med linus så fick jag inte följa med in utan de tyckte att jag skulle vä ute på gården tills allt var färdigt. Då hade jag ju redan sagt till linus att mamma skulle va med på dagis idag så han blev ju såklart besviken och sa "mamma följa me" och blev såklart ledsen när jag inte gjorde det...

• Mizzz
    Familjetrollet skrev 2009-05-06 09:20:03 följande:
    vad dåligt utav dem.om din son är frisk och inte ha symptom på att vara sjuk så ska han få vara med fotograferingen.vissa barn får gå jättesnoriga på dagis mendans andra barn blir portade på samma dagis.
    Ja, nu är han ju med, men när sambon prata med dom i telefon förut så så dom först nej. Det som är värst är ju att linus inte förstår utan han känner det som att jag svek vad jag hade sagt.

Sitter och funderar på nu om det finns något sett för mig att plugga med linus hemma resten av terminen, känns inte bra att ha honom där nu.
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2009-05-06 09:21:32 följande:
    Lillisen, Usch vilken dålig stil! Sa de varför du inte fick komma in? Förstår att han blev ledsen.
    Nej, jag är för dålig på att stå på mig när saker kommer så plötsligt, var inte alls beredd på detta
  • Mizzz
    Familjetrollet skrev 2009-05-06 09:32:27 följande:
    kan du inte byta dagis om du känner att du inte gillar dagiset?
    Jo, men det lär ju ta ett tag att få plats någon annanstans...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!