VI från Linköping Del 3!!!!
Becca: Jag hade inte tid att svara på smset förut, men jag hänger gärna med och trännar både onsdag och torsdag :)
Becca: Jag hade inte tid att svara på smset förut, men jag hänger gärna med och trännar både onsdag och torsdag :)
Hua, vi ska bila till tyskland om två veckor, MED Linus.. Blir intressant! Men blir nog roligt bara man är där, blir en weedend i Berlin
Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-04 22:11:48 följande:
Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-04 22:17:51 följande:
Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-04 22:26:46 följande:
Sitter och gråter just nu. Linus dagis beter sig som svin! Dom ringde igår för att han hade feber så vi hämta honom. Sen mådde han som vanligt hela eftermiddagen och idag är det fotografering där. Han hade ingen feber nu på morgonen men eftersom det är en feberfri dag hemma som gäller så tänkte vi att jag kunde vara med linus den timmen som det tar för fotot. Fredrik ringde på morgonen och sa att vi skulle komma men de var otrevliga. Nu när jag kom med linus så fick jag inte följa med in utan de tyckte att jag skulle vä ute på gården tills allt var färdigt. Då hade jag ju redan sagt till linus att mamma skulle va med på dagis idag så han blev ju såklart besviken och sa "mamma följa me" och blev såklart ledsen när jag inte gjorde det...