• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • JePaLuLi

Idag vaknade jag utvilad! Så himla skönt! Jag brukar inte vara uppe så här tidigt...
    Gårdagen var ganska jobbig så jag hade tänkt att krama kudden ganska tidigt. Sötaste sambon hade andra planer. Han hade tänt ljus i hela badrummet och tappat upp ett varmt bad. Eftersom jag ammar fick jag ingen champange, men väl iskall cola Jag fick massage och det var som att gå på hemmaspa Blev verkligen behandlad som en prinsessa och det var såå skönt att bli lite bortskämd!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Marayah

Han är ju sååååå BÄST Patrik!!!!

JePaLuLi skrev 2009-02-27 07:55:17 följande:
    Idag vaknade jag utvilad! Så himla skönt! Jag brukar inte vara uppe så här tidigt... Gårdagen var ganska jobbig så jag hade tänkt att krama kudden ganska tidigt. Sötaste sambon hade andra planer. Han hade tänt ljus i hela badrummet och tappat upp ett varmt bad. Eftersom jag ammar fick jag ingen champange, men väl iskall cola Jag fick massage och det var som att gå på hemmaspa Blev verkligen behandlad som en prinsessa och det var såå skönt att bli lite bortskämd!
    Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-02-27 08:22:49 följande:
    Han är ju sååååå BÄST Patrik!!!!
    Visst är han
    Jag är så lyckligt lottad!!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana

Här har man verkligen sovit uruselt i natt. La mig redan vid halv elva igår kväll, men kunde omöjligt somna... kanske somnade till lite halvt. Men sen var jag så trött på att försöka ova så gick upp och tappade upp ett varmt bad istället (brukar jag ju bli trött av). Men men.. jaja, vi halv tre gick jag och la mig igen... och det var verkligen full fart i magen. Bebisen hade hicka och det kändes som att hela jag hoppade till varje gång lillbebis hoppade till. Somnade i alla fall till slut. Så jag vart inte så jättepigg när jag vaknade vid sju och skulle upp och fixa Molly för dagis...

Funderar på att gå å lägga mig, men det är ju stört omöjligt när man redan har varit uppe i nästan två timmar. Det var en massa saker jag skulle göra idag, men jag kommer knappt ihåg nått... orka!?!

Ja just det ja, betala räkningar... *usch å fy*

★ Molly ?061216 ★ (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Familjetrollet

dinana skrev 2009-02-27 08:57:21 följande:

Här har man verkligen sovit uruselt i natt. La mig redan vid halv elva igår kväll, men kunde omöjligt somna... kanske somnade till lite halvt. Men sen var jag så trött på att försöka ova så gick upp och tappade upp ett varmt bad istället (brukar jag ju bli trött av). Men men.. jaja, vi halv tre gick jag och la mig igen... och det var verkligen full fart i magen. Bebisen hade hicka och det kändes som att hela jag hoppade till varje gång lillbebis hoppade till. Somnade i alla fall till slut. Så jag vart inte så jättepigg när jag vaknade vid sju och skulle upp och fixa Molly för dagis... Funderar på att gå å lägga mig, men det är ju stört omöjligt när man redan har varit uppe i nästan två timmar. Det var en massa saker jag skulle göra idag, men jag kommer knappt ihåg nått... orka!?! Ja just det ja, betala räkningar... *usch å fy*
    hoppas du kan vila eller ta igen dig under helgen.här är alla räkningar fixade.imorrn ska jag ta sovmorgon ända till kl 8.ska bli så skönt att få sova ut.maken är ledig en lördag för en gångs skull så då ska vi hitta på något.det är så trist när maken jobbar varje helg.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-02-27 09:11:14 följande:
    dinana skrev 2009-02-27 08:57:21 följande: hoppas du kan vila eller ta igen dig under helgen.här är alla räkningar fixade.imorrn ska jag ta sovmorgon ända till kl 8.ska bli så skönt att få sova ut.maken är ledig en lördag för en gångs skull så då ska vi hitta på något.det är så trist när maken jobbar varje helg.
    ja, man kan ju hoppas... fast Molly lär ju vakna med tuppen, fast hon är duktig på att fördriva tiden själv... hon kryper ur sin säng sen tar å hon sitt täcke och snutte/napp och drar in allt i teverummet där hon drar på teven =)
    ★ Molly ?061216 ★ (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Fru T

Ja vet inte riktigt vad sova är längre, ligger å vrider å vänder mig hela nätterna å väcks av minsta lilla, tillome av mina egna suckar... Magen känns bara i vägen å ja hittar ingen bekväm ställning att ligga i

såå nu har ja fått klaga lite

va nåt annat ja skulle skriva men det är som vanligt... minnet är kort men bra...

Åh vad jag längtar
  • Leos och Vincents mamma

Vad ni än gör så bär inte ett barn på dryga 8,5 kg ända bort till dagiset o hem igen! Fy fasen sååå tungt det var!!! O då väger han ju ändå inte såå överdrivet mycket. Det gör jag aldrig om igen vill jag lova, är totalt slut här nu..kanske är bara jag som tycker det är jobbigt men så har jag ju så ont i min rygg oxå..

Nu ska jag bara sitta o softa i soffan medans Vincent sover, sen kommer Malin hit o ska köpa kläder, sen bär det av till bvc för vägning o en sen 10 månaders läkarkontroll (fast han är 11 månader nu..hmm..), då har sambon oxå varit o hämtat nya vagnen..jippi!
    Sen till dagis för att hämta Leo, sen ska vi bara äta mellis o sen ner o möta sambon på jobbet o sen åka o handla mat inför morgondagens födelsedags middag.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

Här sitter man återigen o väntar på telefonsamtal från läkare/sjukgymnast och min BM, nu får det räcka, igår efter min lilla promenad på 20 minuter med william kunde jag inte ens resa mig från en stol själv, Dani fick hjälpa mig i säng o där blev ajg sen liggandes, inte sovit ett skit i natt pga värken o idag fick han hjälpa mig upp, nu är han hemma för "vård av sambo" och håller på med frukosten...

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-02-27 10:09:04 följande:
    Här sitter man återigen o väntar på telefonsamtal från läkare/sjukgymnast och min BM, nu får det räcka, igår efter min lilla promenad på 20 minuter med william kunde jag inte ens resa mig från en stol själv, Dani fick hjälpa mig i säng o där blev ajg sen liggandes, inte sovit ett skit i natt pga värken o idag fick han hjälpa mig upp, nu är han hemma för "vård av sambo" och håller på med frukosten...
    nee fy vad jobbigt, å så sitter ja här å klagar... ja har ju inte äns ont, bara blivit jävligt osmidig...

vilken tur att du har en bra sambo som tar hand om dig!
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!