• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-02-27 10:21:27 följande:

Ja, jag har reumatism i ryggen så vill det sig riktigt illa nu så lär jag väl bli sängliggandes resten av eftermiddagen o kvällen. Ja, det är mammatill4a..
    då får du hälsa henne från oss.du får ha en bra dag.finns det ingen medicin som lindrar värken i ryggen?hoppas du inte får allt för ont
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-02-27 10:25:17 följande:
    haha vänta bara till du sen ska köpa nappar,kläder osv.man köper på sig alldeles för mycket varje gång man får barn
    hehe är nog ingen risk så länge mannen håller i pengarna här hemma ja vill börja småshoppa NU men han tycker att det finns sååå mycket tid kvar så vi kan allt vänta... han trampar leende på mina planerings närver...
    Åh vad jag längtar
  • dinana

Jag har en Baby Traveller Deluxe... den är superbra... köpte med den från en mässa jag var på för några år sedan och den har använts flitigt. Älskar den.. men så är den ju inte en väska direkt utan en skötbädd som man fäller upp med en massa fickor.

★ Molly ?061216 ★ (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2009-02-27 10:26:18 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-02-27 10:21:27 följande: då får du hälsa henne från oss.du får ha en bra dag.finns det ingen medicin som lindrar värken i ryggen?hoppas du inte får allt för ont
    Det ska jag göra..nej, finns inte mycket att göra åt värken..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    http://www.earthlets.co.uk/product_images/Medium/BTD;Warehouse;Warehouse.jpg
  • Fru T
    dinana skrev 2009-02-27 10:28:53 följande:
    Jag har en Baby Traveller Deluxe... den är superbra... köpte med den från en mässa jag var på för några år sedan och den har använts flitigt. Älskar den.. men så är den ju inte en väska direkt utan en skötbädd som man fäller upp med en massa fickor.
    googla på den men den föll mig inte i smaken ja vill ha en väska...
    Åh vad jag längtar
  • dinana

Mm... har en skip hop också.. fast jag är ingen väskmänniska... så den har aldrig kommit till användning.. den har bara hängt i garderoben och skräpat...

dinana skrev 2009-02-27 10:32:45 följande:
    Den verkade väldigt smidig..en sån skulle jag behöva nu när Vincent är överallt o ingenstans, då har man ju allt samlat o slipper sträcka sig efter sakerna..
  • dinana

Jag har ju såkt skötväskor tidigare, av lite dyrare märken, men just nu stod det still i skallen på mig när jag skulle länka till dem... *humm*

Ah... nu kom jag på det

Fleurville. De gör jättetuffa skötväskor, men de kostar lite mer men det går att få tag på billiga på Ebay.

fleurville.com/home

dinana skrev 2009-02-27 10:36:31 följande:
    Mm... har en skip hop också.. fast jag är ingen väskmänniska... så den har aldrig kommit till användning.. den har bara hängt i garderoben och skräpat...
    Åh, fy dig! Jag vill ju ha en sån o så har du en som du inte använder!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!