VI från Linköping Del 3!!!!
Skorpan08 skrev 2009-03-24 14:00:46 följande:
Becka: Om du är en bra mamma eller ej har inte med varken sättet barnet kom ut ur magen eller om du ammat eller gett tillägg. Jag har inte ammat särskilt mycket heller, beroende på olika saker. Äldsta dottern fick bara bröstmjölk i 1 vecka, hon har endast 10 frånvarodagar från skolan och hon är snart 19 år. Men visst, jag hade varit överlycklig om jag kunnat ammat mina flickor längre för det är klart att bröstmjölk är överlägsen tillägg. Du måste försöka att låta bli att ta åt dig av elakheter, du vet ju vad som är sant. Och sanningen är ju att du är en skitbra mamma som vill dina barns bästa. Och som dessutom gör allt för dina barn!dinana skrev 2009-03-24 13:56:46 följande:
Är det våren som är på väg nu igen eller? Har massor med småfåglar på baksidan nu.. de håller på och sprätter runt i snön och letar efter alla mina brödbitar som jag slängde ut i går.... och fågelhuset är fullt med småkvitter...nu får gubben ta och komma hem snart så man kan gå till centrum och göra det som måste fixas idag