• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Stolt Enbarnsmamma

JennyoPatrik och Marayah: Tack, hon är himla söt och go när hon inte är så envis fast det är iofs bra att de har lite egen vilja

• JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-02 17:22:24 följande:
    JennyoPatrik och Marayah: Tack, hon är himla söt och go när hon inte är så envis fast det är iofs bra att de har lite egen vilja
    Lucas är likadan så det hör nog till åldern att de testar lite
    Trots är bra som min BVC sköterska sa Underlättar ju lite när man bara vill dra täcket över huvudet
    Men som sagt är det bra att de har egen vilja och börjar bli självständiga. Man vill ju inte ha en mes heller
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • LittleMee

Jag vet inte direkt om det här hör hemma här i tråden men kan ändå passa på och fråga.

Bebisen har varit jätte seg den senaste veckan (v 31+5). Har bara känt av honom 2-3 ggr per dag. Ringde förlossningen i Huddinge när vi var där i helgen som tyckte det var normalt och att vissa perioder är dem lite slöare. Idag har jag inte känt av nåt sedan jag vaknade vid 10. Är det för snart att oroa sig igen eller ska jag vänta några timmar till?

• Maria84
    LittleMee skrev 2009-03-02 17:44:44 följande:
    Jag vet inte direkt om det här hör hemma här i tråden men kan ändå passa på och fråga. Bebisen har varit jätte seg den senaste veckan (v 31+5). Har bara känt av honom 2-3 ggr per dag. Ringde förlossningen i Huddinge när vi var där i helgen som tyckte det var normalt och att vissa perioder är dem lite slöare. Idag har jag inte känt av nåt sedan jag vaknade vid 10. Är det för snart att oroa sig igen eller ska jag vänta några timmar till?
    Ring förlossningen inne på US, skulle tro att du får komma in på en koll. Visst kan de ha dagar då man inte känner så mkt av dem men de brukar vilja att man kommer in på koll oftast vad jag vet.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Maria84

Nu står maten på spisen ialla fall, men inte det jag var liiite sugen på utan de får bli imorron istället. Idag fick det bli potatis, falukorvsskivor och dillsås.

• LittleMee
    Svar på #304
    Tack för svar. Ska försöka ge mig på att leta efter nr till dem på en gång.
  • Maria84
    LittleMee skrev 2009-03-02 17:51:20 följande:
    Tack för svar. Ska försöka ge mig på att leta efter nr till dem på en gång.
    013-22 31 71 har dom, kan numret utantill
  • JePaLuLi
    LittleMee skrev 2009-03-02 17:44:44 följande:
    Jag vet inte direkt om det här hör hemma här i tråden men kan ändå passa på och fråga. Bebisen har varit jätte seg den senaste veckan (v 31+5). Har bara känt av honom 2-3 ggr per dag. Ringde förlossningen i Huddinge när vi var där i helgen som tyckte det var normalt och att vissa perioder är dem lite slöare. Idag har jag inte känt av nåt sedan jag vaknade vid 10. Är det för snart att oroa sig igen eller ska jag vänta några timmar till?
    Tycker också att du ska ringa in. Efter v.24 skulle man känna dem 6 ggr per dag sa min bm. De har ju som sagt vissa dagar då de är lite slöare, men ring för säkerhetsskull. Du får inte fart på lill*n med ett glas iskallt vatten? det brukar alltid funka!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • LittleMee
    Svar på #308
    Andreas ligger och vilar då han är sjuk. Tänkte vänta med att ringa så stackarn får sova en halvtimme till om han nu ev får skjutsa in oss för en kontroll.

Jag har provat med isvatten och buffat på magen men känner inget. Bebisen har aldrig direkt varit vild men såhär slö har han aldrig varit så man blir lite orolig.
  • Mizzz
    LittleMee skrev 2009-03-02 18:11:25 följande:
    Andreas ligger och vilar då han är sjuk. Tänkte vänta med att ringa så stackarn får sova en halvtimme till om han nu ev får skjutsa in oss för en kontroll. Jag har provat med isvatten och buffat på magen men känner inget. Bebisen har aldrig direkt varit vild men såhär slö har han aldrig varit så man blir lite orolig.
    Ring nu, och säg att du kan komma först om en timme, så hinner dom planera.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!