• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    Skorpan08 skrev 2009-03-02 09:35:39 följande:
    Jösses vad ni skrivit mycket. Tog mig en timme att läsa ifatt allt.Här har vi haft en händelserik helg. Vi har firat Ida och igår var vi och firade min storebror. Supertrevligt har vi haft.Men så har jag även fått reda på otrevliga saker som händer en av mina tjejer.Hon blir hotad på internet och via sms. Vad ska man göra? Hur går jag tillväga för att hon inte ska råka värre illa ut? Det känns som jag har mina händer . Är det någon som har råd att komma med är jag tacksam. Just nu känns det så förtvivlat.
    Men fy! Jag vet inte riktigt vad man ska göra åt det, det enda rätta är nog att polisanmäla.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Jag gillar inte alls denna version, såå rörigt o sååå segt! Men bara o vänja sig.

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-02 10:05:04 följande:
    Skulle vilja ner en sväng på stan.. men får nog vänta tills imorgon. Någon som vill ses då?
    jag kan efter kl 13.ush vad seeeeeeegt FL är idag!
    Skorpan08 skrev 2009-03-02 09:35:39 följande:
    Jösses vad ni skrivit mycket. Tog mig en timme att läsa ifatt allt.Här har vi haft en händelserik helg. Vi har firat Ida och igår var vi och firade min storebror. Supertrevligt har vi haft.Men så har jag även fått reda på otrevliga saker som händer en av mina tjejer.Hon blir hotad på internet och via sms. Vad ska man göra? Hur går jag tillväga för att hon inte ska råka värre illa ut? Det känns som jag har mina händer . Är det någon som har råd att komma med är jag tacksam. Just nu känns det så förtvivlat.
    polisanmäl genast!om det är skolelever så ringer ni även skolan och anmäler det snarast.stackars er tös.vet hur jävliga en del kan vara.jag hade nån som använde min identitet under några år och jag fick hemska rastist sms oxå.men de kunde polisen inte spåra
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-03-02 10:26:08 följande:
    den nya sida får vi bara vänja oss vid, har inte så mycket val om man vill va kvar liksom...Tycker dock att forumen ser mycket tråkigare ut, liksom rörigare å sen är sidan sååå mycket segare med
    kan bara hålla med.allt grått ger en huvudvärk och FL är verkligen supersegt idag
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-02 10:33:21 följande:
    Idag blir det inget speciellt här, vi har tagit en rejäl sovmorgon här. Ska nog försöka baka lite till Leos kalas nästa helg o sen ska vi till stan i eftermiddag.
    jag ska oxå försöka ta mig till stan idag,men det beror på om gubben kan ta hand om barnen
  • Familjetrollet

Skorpan08
    se till att spara alla sms och hot via datorn.det är bevis som polisen kan spåra med hjälp av Ip nr.

• dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-02 10:31:54 följande:
    Jag ses gärna på stan imorgon. Har inget att göra alls imorgon. Dock får båda barnen följa med då. Just det, kom precis på att jag ska till vc i tannefors 10.30, men efter det kan jag träffas.
    Jag skall träffa en kompis vid 13:30 så innan dess är jag "fri". Får hoppas att det är fint väder imorgon bara... hatar när det är kallt å blött som idag.
    | Molly ?061216 | (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Maria84
    Marayah skrev 2009-03-02 08:26:14 följande:
    Nej fy tusan, tyckte inte alls om nya!!!!
     Nej jag gillar inte den nya heller!
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Fru T

såå nu har ja ont i skallen av detta

tills det skätt en förändring kommer ja inte tillbringa lika mycket tid här som förut för då kommer ja må jättedåligt, men mannen blir nog glad

tar å börjar stor röja i klädkammarn tror ja.....

Åh vad jag längtar
    dinana skrev 2009-03-02 10:48:07 följande:
    Jag skall träffa en kompis vid 13:30 så innan dess är jag "fri". Får hoppas att det är fint väder imorgon bara... hatar när det är kallt å blött som idag.
    Jag vet inte när jag är färdig på vc, man får alltid vänta där, men till 11.30-12 borde jag vara nere på stan igen.

Hur blir det nu då med bowling o mat?? Var det några som ville det?? Tycker att vi ska bestämma ett datum nu så att det inte rinner ut i sanden, vore ju väldigt tråkigt...

Vad sägs om nu på söndag?

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!