• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Skorpan08

Jösses vad ni skrivit mycket. Tog mig en timme att läsa ifatt allt.
    Här har vi haft en händelserik helg. Vi har firat Ida och igår var vi och firade min storebror. Supertrevligt har vi haft.
    Men så har jag även fått reda på otrevliga saker som händer en av mina tjejer.
    Hon blir hotad på internet och via sms. Vad ska man göra? Hur går jag tillväga för att hon inte ska råka värre illa ut? Det känns som jag har mina händer . Är det någon som har råd att komma med är jag tacksam. Just nu känns det så förtvivlat.

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324, BF 28 september
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-02 09:35:39 följande:
    Jösses vad ni skrivit mycket. Tog mig en timme att läsa ifatt allt.Här har vi haft en händelserik helg. Vi har firat Ida och igår var vi och firade min storebror. Supertrevligt har vi haft.Men så har jag även fått reda på otrevliga saker som händer en av mina tjejer.Hon blir hotad på internet och via sms. Vad ska man göra? Hur går jag tillväga för att hon inte ska råka värre illa ut? Det känns som jag har mina händer . Är det någon som har råd att komma med är jag tacksam. Just nu känns det så förtvivlat.
    Men fy vad hemskt! Vet ni vem det är som utfärdar hoten? Det första är väl att polisanmäla. Att hota någon är olagligt. Polisen brukar vara väldigt hjälpsam och kan säkert råda dig till hur du ska gå till väga. Jag hade en "kompis" som höll på att sätta mig rejält i skiten, jag gick till polisen och de var väldigt hjälpsamma och såg till att allt löste sig.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Skorpan08
    JePaLuLi skrev 2009-03-02 09:47:29 följande:
    Men fy vad hemskt! Vet ni vem det är som utfärdar hoten? Det första är väl att polisanmäla. Att hota någon är olagligt. Polisen brukar vara väldigt hjälpsam och kan säkert råda dig till hur du ska gå till väga. Jag hade en "kompis" som höll på att sätta mig rejält i skiten, jag gick till polisen och de var väldigt hjälpsamma och såg till att allt löste sig.
    Jo, vi vet vilka det är. Men vi är ju rädda för att det blir värre för min dotter. Att dom blir ännu värre.
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324, BF 28 september
  • dinana

Gaaaah, vad nu då.. databasfel... jaha.. tack så mycket

| Molly ?061216 | (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-03-02 09:02:56 följande:
    kommer ta ett tag att vänja sig med detta... va ska alla roliga hitta på en gråmulig dag som denna då??
    Skulle vilja ner en sväng på stan.. men får nog vänta tills imorgon. Någon som vill ses då?
    | Molly ?061216 | (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-02 09:50:41 följande:
    Jo, vi vet vilka det är. Men vi är ju rädda för att det blir värre för min dotter. Att dom blir ännu värre.
    Jo fast man måste ju ta tag i det. Så kan hon ju inte ha det. Man måste ju visa att man inte accepterar deras beteende och att det är olagligt det de håller på med! Det är ju allvarliga saker. Prata med deras föräldrar och visa upp vad deras barn håller på med.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-03-02 08:58:31 följande:
    blir hemma och vabbar idag.. rätt skönt faktiskt Sen jag blev gravid har vabdagarna blivit rejält åtråvärda!En sak som jag inte förstår är varför jag drömmer så skumma grejer när jag är gravid... Inatt drömde jag en riktigt lång dröm om hur zombies tog över världen.... En äckligt detaljerad dröm där vanställda dreglande blodiga typer jagade mig hela tiden. Sånt drömmer jag aldrig annars!
    Hehe ja det där med drömmar känner ja igen, redan från början har ja drömt massor å knstigt. Allt ifrån sexdrömmar till riktigt läskiga drömmar å dom är alltid helt skumma {#lang_emotions_undecided} fött barn har ja gjort ett antal ggr med
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

den nya sida får vi bara vänja oss vid, har inte så mycket val om man vill va kvar liksom...

Tycker dock att forumen ser mycket tråkigare ut, liksom rörigare å sen är sidan sååå mycket segare med

Åh vad jag längtar
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2009-03-02 10:05:04 följande:
    Skulle vilja ner en sväng på stan.. men får nog vänta tills imorgon. Någon som vill ses då?
    Jag ses gärna på stan imorgon. Har inget att göra alls imorgon. Dock får båda barnen följa med då. Just det, kom precis på att jag ska till vc i tannefors 10.30, men efter det kan jag träffas.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-03-02 09:02:56 följande:
    kommer ta ett tag att vänja sig med detta... va ska alla roliga hitta på en gråmulig dag som denna då??
    Idag blir det inget speciellt här, vi har tagit en rejäl sovmorgon här. Ska nog försöka baka lite till Leos kalas nästa helg o sen ska vi till stan i eftermiddag.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!