• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • LittleMee
    Svar på #310
    Mizzz skrev 2009-03-02 18:14:19 följande:
    Ring nu, och säg att du kan komma först om en timme, så hinner dom planera.
    Nu har jag ringt och pratat med en jätte gullig barnmorska på förlossningen. Hon tyckte aboslut att vi skulle åka in så jag tänkte vänta en liten stund innan jag väcker sjuklingen.
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-03-02 18:21:10 följande:
    Nu har jag ringt och pratat med en jätte gullig barnmorska på förlossningen. Hon tyckte aboslut att vi skulle åka in så jag tänkte vänta en liten stund innan jag väcker sjuklingen.
    jag håller tummarna för dig.min ena tös var jättelugn i längre perioder
  • Familjetrollet

äntlugn är Fl lite snabbare igen.här får man huvudvärk av nya FL

vill nån ta en fika på stan nu på onsdag runt 12 tiden?stora tösen har studiedag då

• cocacarro

Hej på er!

Vet ni om det är några loppisar eller liknande på gång i Linköping? Jag har börjat sälja egendesignade smycken och jag tänkte jag skulle stå och sälja nån gång

• thelifesaviour

Ujujuj, nya designen är ingen hit alltså. Som ni säger.. Huvudvärk. Och det hade jag redan innan. Praktiken tar musten ur mig.. Särskilt som gravid och van vid bra mycket slappare veckor med bara två dagar på universitetet. Men man ska inte klaga! :)

• Leos och Vincents mamma

Nu har jag gjort 65 kokostoppar med choklad toppade bottnar. Nu väntar välbehövlig vila i soffan.

Nån som föresten vet nåt bra ställe där man kan köpa cyklar till vettigt pris?
    Vi ska ju köpa cykel till Leo, men den som vi tänkte köpa på biltema kommer aldrig in, så vi har varit runt till massa cykelaffärer, men det är ju såå hutlöst dyrt! 1700 kr är det billigaste vi har hittat, varför ska det kosta så mycket för en liten barncykel som han bara kan använda i några år iaf?

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Skorpan08

Gokväll tjejer!
    Här har man nu pratat med föräldrarna till mobbarna. Jag sa åt dom att om detta inte upphör blir det polisanmälan. Dom skulle nu prata med sina döttrar.
    Själv ska jag sätta mig och krama mannen i soffan.
    Ses i morrn! Kram

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324, BF 28 september
  • Stolt Enbarnsmamma

Skorpan08: Bra gjort! Hur länge har de hållt på? Hoppas verkligen de slutar och lämnar henne ifred! Vad sa deras föräldrar? Är det grova hot de har kommit med?
    Hoppas ni mår bra annars! Ha en trevlig myskväll *krama*

• Familjetrollet
    cocacarro skrev 2009-03-02 18:49:18 följande:
    Hej på er!Vet ni om det är några loppisar eller liknande på gång i Linköping? Jag har börjat sälja egendesignade smycken och jag tänkte jag skulle stå och sälja nån gång
    cupolen har loppis en gång i månaden.fats borden går fort.jag ska sälja där i april.skoj att fler gör egna saker.själv syr jag barnkläder,filtar mm mm
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-03-02 19:33:02 följande:
    Gokväll tjejer!Här har man nu pratat med föräldrarna till mobbarna. Jag sa åt dom att om detta inte upphör blir det polisanmälan. Dom skulle nu prata med sina döttrar.Själv ska jag sätta mig och krama mannen i soffan.Ses i morrn! Kram
    då får ni ha en bra kväll.hur går det med klänningen?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!