• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Marayah

Ja mindst sagt stelt. Allt e så fyrkantigt och hemskt..

Familjetrollet skrev 2009-03-02 08:13:47 följande:
    ush villka hemska färger.allt blev så stelt nu
    Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-03-02 08:27:59 följande:
    Ja mindst sagt stelt. Allt e så fyrkantigt och hemskt..
    kan bara hålla med.man får ont i huvudet av sidan
  • dinana
    Svar på #218
    jamen det där känner jag igen... jag tycker det är knas att man alltid vaknar med händerna antingen uppe på bröstet eller ovanför huvudet... och då har man noll känsel i dem. alltid är det så! min sambo tycker ju att jag är jättesöt när jag sover så... men men... funderar på att binda fast dem men det håller ju inte det heller i längden.
    | Molly ?061216 | (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    Svar på #217
    jag hoppas på en snäll inledning till sommaren i alla fall så man kan "vänja" in sig lite... hoppas lite på att bebis kommer någon vecka tidigare än beräknat. men det är väl inget man skall gå å hoppas på egentligen. är ju bra om bebis stannar kvar där inne så länge som möjligt.
  • SmileyMalin

blir hemma och vabbar idag.. rätt skönt faktiskt
    Sen jag blev gravid har vabdagarna blivit rejält åtråvärda!

En sak som jag inte förstår är varför jag drömmer så skumma grejer när jag är gravid... Inatt drömde jag en riktigt lång dröm om hur zombies tog över världen.... En äckligt detaljerad dröm där vanställda dreglande blodiga typer jagade mig hela tiden.
    Sånt drömmer jag aldrig annars!

• dinana
    Svar på #238
    Nej, det är verkligen ingen bra version det här... vet inte varför de envisades med att byta....
  • JePaLuLi
    Svar på #241
    Ja det är å rörigt. Och varför kommer inte inlägget man citerar med som förut. Nu är det bara ett nr...  Blää!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana

det som stör mig mest är att länkarna inte funkar.... de står å blinkar men man kommer ingenvart när man klickar på dem...

• Firstandhappy

kommer ta ett tag att vänja sig med detta... va ska alla roliga hitta på en gråmulig dag som denna då??

• Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-03-02 08:59:34 följande:
    Ja det är å rörigt. Och varför kommer inte inlägget man citerar med som förut. Nu är det bara ett nr...  Blää!
    ''det kommer med om du trycker på citatknappen

nä nu ska jag ta fram symaskinen och sy lite så tiden går lite
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!