• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Stolt Enbarnsmamma

Idag har vi fullt upp! Nu på morgonen har vi städat! Och alldeles strax ska vi gått till ryds c och hämta ett paket som mormor skickat sen ska vi vara ute en stund! Sen ska vi till ÖF och sedan till bvc och väga och mäta N sen ska jag på akupunktur på onkologen och efter det ska jag gå en sväng på stan innan dem stänger! Sen ska jag hem och busa med N innan hon ska sova för natten!
    Ja så ser vår dag ut!

Hoppas ni får en underbar dag i det vackra vädret!

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-03 09:28:33 följande:
    snart blir jag tokig på hunden som bara gnyr hela tiden.han fattar inte att han ska låta den äldre tiken få vara ifred.tur att man har grind i lägenheten så man kan sära på dem. vart är solen?vill ha sol nu!mulet och blask är så tråkigt. vad ska alla hitta på i helgen?här blir det fullt upp då sonen och hans kompis kommer hit
    Här skiner solen nu i alla fall!
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Stolt Enbarnsmamma
    JePaLuLi skrev 2009-03-02 17:28:24 följande:
    Lucas är likadan så det hör nog till åldern att de testar lite Trots är bra som min BVC sköterska sa Underlättar ju lite när man bara vill dra täcket över huvudet Men som sagt är det bra att de har egen vilja och börjar bli självständiga. Man vill ju inte ha en mes heller
    Hehe det har du så rätt i! Vi får två små tuffa barn Vad ska ni hitta på idag?
  • Marayah
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-03 10:10:20 följande:
    Idag har vi fullt upp! Nu på morgonen har vi städat! Och alldeles strax ska vi gått till ryds c och hämta ett paket som mormor skickat sen ska vi vara ute en stund! Sen ska vi till ÖF och sedan till bvc och väga och mäta N sen ska jag på akupunktur på onkologen och efter det ska jag gå en sväng på stan innan dem stänger! Sen ska jag hem och busa med N innan hon ska sova för natten! Ja så ser vår dag ut! Hoppas ni får en underbar dag i det vackra vädret!
    Ja du, de var visst fullt upp. Här så ska vi fixa lite hemma nu medans Filip sover. Och sen blir de ÖF kl 13 har ja bestämmt. Marko blir ju så uttråkad med att åka ner på stan så ja skippar det. Man måste ju se till sina barns behov först. Har vilken annan dag som helst att åka ner på stan när han e på dagis.
    Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-03-03 10:01:02 följande:
    tandläkaren är svindyr.själv har man usel tandkvallitet.den dagen man har pengar över efter alla utgifter så får det bli tandläkaren
    Så resonerade jag med. Men jag har ingen lust att bli 40 och tandlös så jag tänker ta tag i det nu. Det är ju faktiskt ens egen hälsa och man kan ju ta på avbetalöning om det är så. Blir det väldigt dyrt går ju dessutom fk in och betalar en hel del.
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-03 10:13:06 följande:
    Hehe det har du så rätt i! Vi får två små tuffa barn Vad ska ni hitta på idag?
    Japp
    Jag vet inte riktigt vad som händer idag. Jag ska fixa lite inför bröllopet iaf. När Patrik kommer hem ska jag iväg och prova klänningar
    Jag hoppas att mitt paket från Lindex kommer, i så fall ska jag ta en promenad till ikano och hämta det
    Ni verkar ha fullt upp idag
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    Marayah skrev 2009-03-03 10:15:44 följande:
    Ja du, de var visst fullt upp. Här så ska vi fixa lite hemma nu medans Filip sover. Och sen blir de ÖF kl 13 har ja bestämmt. Marko blir ju så uttråkad med att åka ner på stan så ja skippar det. Man måste ju se till sina barns behov först. Har vilken annan dag som helst att åka ner på stan när han e på dagis.
    Här är det tvärtom, här passar man på att åka ner på stan och springa runt när Molly är ledig. Det hinner jag aldrig av när hon är på dagis. Dessutom tycker hon att det är roligt att komma ut och träffa folk. Får se om Rebecca skulle ner till stan, för är ju inte så kul att åka ner på stan om ingen annan skall dit... Skall träffa en kompis vid halv två, men det känns ju lustigt om jag åker ner till 12 och ingen annan är där. Humm... skall ta och smsa Becca tror jag. Hon sa väl något om att hon inte skulle ner till stan om inte Marko skulle ner.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Marayah
    dinana skrev 2009-03-03 10:20:26 följande:
    Här är det tvärtom, här passar man på att åka ner på stan och springa runt när Molly är ledig. Det hinner jag aldrig av när hon är på dagis. Dessutom tycker hon att det är roligt att komma ut och träffa folk. Får se om Rebecca skulle ner till stan, för är ju inte så kul att åka ner på stan om ingen annan skall dit... Skall träffa en kompis vid halv två, men det känns ju lustigt om jag åker ner till 12 och ingen annan är där. Humm... skall ta och smsa Becca tror jag. Hon sa väl något om att hon inte skulle ner till stan om inte Marko skulle ner.
    Nej ja tror att hon resonerade som du att hon inte skulle åka om ingen annan åker.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet

gaaaah nu kan man inte citera inlägg.ush för nya FL

• Maria84
    Familjetrollet skrev 2009-03-03 10:50:18 följande:
    gaaaah nu kan man inte citera inlägg.ush för nya FL
    DEt går ju visst, bara du trycker på rätt knapp så
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Familjetrollet

jag trycker på rätt knapp men det står bara fel på sidan längst ner.

funkade att citera förut idag.

jag ger upp. får se om FL funkar senare som det ska

dock har solen kommit hit nu

finns det nån som söker efter en hokus okus matstol till barn.har en som måste bort pga platsbrist

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!