• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Familjetrollet skrev 2009-03-26 19:44:49 följande:
    synd.vill inte bli hittad då jag har haft idioter som har gjorde mitt liv till ett helvete under flera år.det slutade dock när jag fick nytt efternamn.
    Jag heter ju Diana Sjöberg Wallenberg på Facebook =) Det gör jag inte i verkligheten... funderar på att ta bort Wallenberg helt...
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Vart skall ni tjejer ta vägen på lördag?

• dinana

Här sov man till åtta idag... sen kom jag på att det jag skulle ringa till dagis och sjukskriva Molly en dag till, så fick dra mig upp ur sängen =( Sambon kom också ur sängen då så vi åt lite frukost innan han stack i väg till jobbet.

Nej, idag är det ju inget roligt väder ute. Vete sjutton om jag vill ner till stan om det skall blåsa så här. Däremot kan jag tänka mig att gå till IKANO om någon vill ses där istället å fika.

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-27 09:46:31 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-27 09:40:06 följande: ja vädret är verkligen trist nu har jag skaffat faceboock.får se om det är å bra och skoj som många säger idag har jag prata med gamla grannen och fått sett bild på söta arvid.sötare bebis har jag inte sett på länge. dinana vi kan ev komma ut till ikano efter kl 15 när lillan har hämtats
    Ah, där ser man.. kan man kan få en ny vän på Facebook då =)

Ja, om ni vill ses så kan vi nog ta oss dit någon gång. Inget roligt väder idag nej... hoppas att det blir uppehåll så man kan komma ut lite i alla fall. Skall posta ett paket, så jag måste ju komma ut förr eller senare... så en sväng till IKANO blir bra.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-27 09:55:08 följande:
    jag kan inboxa dig mitt alias på faceboock. det verkar inte sluta snöa.bra att du skrev om att posta brev.för det hade jag glömt fixa.måste skicka de sista sakerna på T.
    Haha, ja sånt glömmer man ju lätt. Skall försöka komma ihåg att växla en femhundring också... det glömmer jag hela tiden.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-27 10:08:18 följande:
    dåligt minne är inte skoj.nu krånglar banken igen så man inte kan betala.har ju ingen fsb bank i närheten så man kan betala över disk istället. ja just det cykeln ville ni köpa den?
    Ah, nej det kan jag förstå. Här har man Nordea, så slipper krångel =) Ja vi är intresserade av cykeln. Inget cykelväder nu dock direkt. Hade ni funderat något mer över pris?
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-27 09:55:08 följande:
    jag kan inboxa dig mitt alias på faceboock. det verkar inte sluta snöa.bra att du skrev om att posta brev.för det hade jag glömt fixa.måste skicka de sista sakerna på T.
    Ja men inboxa mig det.. så lägger jag till dig.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-27 10:19:53 följande:
    jepp vi har funderat färdigt.jag inboxar dig strax banken fungerade till slut så nu är de vunna auktionerna betalda
    Jag vann en auktion igår, men har inte fått något mail om det ännu... inte för att det spelar någon roll.. Är ju helg nu, så pengarna kommer ju inte in förräns på måndag ändå.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-27 10:32:52 följande:
    jag fick mina vinnarmail snabbt för en gångs skull.själv skickar jag vinnarmail senast några timmar efter att auktionerna har gått ut. ska köra T fram till sommaren och sen sluta sälja.är så trött på rötägg /falska köpare
    Ja det finns ju tyvärr sådana överallt. Står mig på folk som lägger bud, fast sen så låtsas de om att de inte har någon som helst aning om vad Tradera är för något när man ringer dem. Jaja.....
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-27 10:35:04 följande:
    Marayah hur gick det med vovvarna? här ska man snart börja packa lite så man får det gjort. vill nån haka på till cupolen loppisen på söndag?
    Åh är det på söndag... ? *suck* Hade gärna velat hänga på, men är bortbjuden på kalas då...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!