• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Någon som vet hur Gracco syskonvagn är? Såg en på blocket som jag tyckte såg rätt smidig ut, men såg ju lite billig ut... men det spelar ju inte så stor roll egentligen... skall ju ha den som extra vagn

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Vi får väl ta och åka iväg ett gäng och kolla på barnvagnar någon dag. De har ju lite mer att välja på i Norrköping.

• dinana

Nej, det är inte den på längden.. Den skulle jag inte kunna tänka mig.. för jag tycker de ser helgalna ut...

så här ser den ut

http://213.132.112.100/images/44/4462396730.jpg

• dinana

Nu började jag att ändra mig... humm... xåg mcyket klumpigare ut på den bilden ju. *suck* Blir tokig... finns det inga perfekta syskonvagnar för en billig peng.... vill ju ha fullt liggläge så jag kan ha mjukliften i... men nej nej... åh...

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-26 11:46:17 följande:
    stackars marko.hoppas han blir frisk snart.här dras lillan med envis hosta. villka hänger med på fika efter kl 15 imorrn?
    Jag hänger gärna med... men jag vet inte hur pigger Molly är.. men hon följer nog med. Hon är fortfarande rätt hostig men febern är borta i alla fall. Kör på hostmedicin här så frå vi se om det ger med sig med tiden. Har Mollipect ståendes sen hon var sjuk senast.
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-03-26 12:08:04 följande:
    Den såg väl helt ok ut? Särskilt om du bara ska ha den som extravagn. Men det där med fullt ligglägge är ju ett krux...
    Jo, det är ju det... tyckte den påminde lite om urban junglen lite.. men usch nej jag vet inte... blir nog ingen syskonvagn i alla fall.. kanske kan hitta en på loppis??
  • dinana

Nu har jag lagt upp ny magbild...

http://www.familjeliv.se/hem/dinana/gallery/phpfb4hfl.jpg

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-26 12:34:19 följande:
    villken söt mage gracos vagnar är toppen.de håller jättemånga år så de är värde varje krona.har du kollat corren? de brukar ha billiga beg vagnar i sina annonser
    Nej det har jag inte gjort, har ingen tidning här vad jag vet.. men man kanske kan se på nätet... eller?
  • dinana

Japp, här är det vår idag... det är bara värmen som saknas nu. HAr varit ute en sväng å gått och är helt slut i kroppen nu. Gick förbi Apollo på hemvägen och beställde en kebabtallrik... onyttigt som tusan, men guu så gott!

• dinana

Kan ju tala om att det inte gick så bra för min faster... hon som jag pratade om tidigare i veckan. Så det blir antagligen begravning om några veckor.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!