VI från Linköping Del 3!!!!
Någon som vet hur Gracco syskonvagn är? Såg en på blocket som jag tyckte såg rätt smidig ut, men såg ju lite billig ut... men det spelar ju inte så stor roll egentligen... skall ju ha den som extra vagn
Någon som vet hur Gracco syskonvagn är? Såg en på blocket som jag tyckte såg rätt smidig ut, men såg ju lite billig ut... men det spelar ju inte så stor roll egentligen... skall ju ha den som extra vagn
Vi får väl ta och åka iväg ett gäng och kolla på barnvagnar någon dag. De har ju lite mer att välja på i Norrköping.
Nej, det är inte den på längden.. Den skulle jag inte kunna tänka mig.. för jag tycker de ser helgalna ut...
så här ser den ut

Nu började jag att ändra mig... humm... xåg mcyket klumpigare ut på den bilden ju. *suck* Blir tokig... finns det inga perfekta syskonvagnar för en billig peng.... vill ju ha fullt liggläge så jag kan ha mjukliften i... men nej nej... åh...
Nu har jag lagt upp ny magbild...

Japp, här är det vår idag... det är bara värmen som saknas nu. HAr varit ute en sväng å gått och är helt slut i kroppen nu. Gick förbi Apollo på hemvägen och beställde en kebabtallrik... onyttigt som tusan, men guu så gott!
Kan ju tala om att det inte gick så bra för min faster... hon som jag pratade om tidigare i veckan. Så det blir antagligen begravning om några veckor.