• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Familjetrollet skrev 2009-03-27 10:38:49 följande:
    jag har haft många bluffköpare med falska kontot.flera som har budat massor och som sen vägrar betala porto eller auktionen.hade en idiotköpare nu i veckan som påstod att tygerna inte var som på bilden.tygerna var exakt som bilden.vissa borde ha glasögon!hon var riktigt otrevlig och fick dessutom budpengarna tillbaka så hon skulle bli nöjd.som tack får man fult omdömme.så nu måste jag klura ut ett "bra" omdömme till henne som köpare.
    Ja, usch ja... det finns riktiga fulingar där. Har som tur är inte råkat ut för det ännu. Men så säljer jag ju inte så mycket heller.
    Familjetrollet skrev 2009-03-27 10:40:11 följande:
    vad synd.fast det finns en loppis i april oxå.men då ska jag sälja istället
    Ja jag får gå då istället.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-03-27 10:54:13 följande:
    Jag betalar ALLTID så fort jag får vinnarmailet. De allra flesta är snälla och tillmötesgående och framförallt snabba att skicka varan, men nu är jag trött på en säljare som inte skickat min vara trots at det är 2 veckor sen jag vann. Hon svarar inte på varken mail eller i telefon så nu tänker jag polisanmäla henne!
    Kan du inboxa mig hennes alias?
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-27 11:05:38 följande:
    samma här jag betalar direkt när vinnarmailet har kommit.här har jag jagat en köpare sen i måndags.inget svar trots hot om neg omdömme från min sida.så på måndag blir det ett samtal till tradera samt att köparen blir spärrad hos oss. har du kollat säljaren omdömmen?om säljaren är avstängd så brukar man inte komma nånstans utan man får räkna med att man har blivit blåst.hoppas du får dina varor
    Facebook känns ju lite mer seriösare.... om jag skall säga vad jag tycker.. dessutom så känns det inte som det bara är fjortisar sin hänger där. Det är ju åldersgräns.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-27 11:20:35 följande:
    ja det är ju bra att det har bra koll.skaffade lunar då sonens pappa hade det.men idag tänker jag inte ha nån kontakt mer med sonens pappa pga vissa omständigheter
    Nej man växer ju snabbt ifrån LunarStorm. Jag har ju Lunarn kvar.. men är nästan aldrig online där... känns inte som man får ut något av det längre då de flesta jag känner har bytt till FaceBook. Lättare att hålla kontakt på Facebook också.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-27 11:20:35 följande:
    ja det är ju bra att det har bra koll.skaffade lunar då sonens pappa hade det.men idag tänker jag inte ha nån kontakt mer med sonens pappa pga vissa omständigheter
    Skulle du till IKANO något?
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-03-27 11:31:50 följande:
    Japp
    Fast hon har inte ens tio säljomdömen ännu, så hon är nog rätt ny på det där... så frågan är ju hur seriös hon är.
  • dinana

Ja just det ja... det är bara i år som hon inte har sålt och fått betygsatt.... Började ju gälla från 1 januari. Sen får man ju poäng för varje ny köpare... så svårt att säga.. men hon har ju inga negativa omdömen vad jag kan se.

• dinana
    Fru T skrev 2009-03-27 11:51:08 följande:
    Jo uppenbarligen, men vet inte om det är så bra heller för nu har ja börjat svälla
    USch då, det låter inte kul. HAr har man inte svällt något... förlovningsringen sitter lika bra nu som när jag köpte den =) Fast jag svullnade inget med Molly heller... däremot gick jag upp en massa i vikt... vilket jag hoppas jag slipper nu.
  • dinana

Ja, jag skall dit en sväng.. men vet inte när. Skall dit å posta ett paket. Annars har jag inte några ärenden dit.

• dinana
    JePaLuLi skrev 2009-03-27 11:56:21 följande:
    Jag svällde inte heller upp nånting. Men de säger att man samlar på sig vätska lättare om det är en flicka. Om det nu stämmer, det gjorde det på mig iaf.
    Ja, det stämde ju inte på mig då, eftersom jag inte svullnade något... och jag har ju bara väntat flickor... vad jag vet om.. =) Så det är väl olika helt enketl från person till person... min mamma och mormor svällde inte heller något.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!