• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Här har man 75 dagar kvar =) ...till bf, men om jag utgår från att bebisen kommer tidigare så är det väl bara 40 dagar kvar =D *haha*

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    Fru T skrev 2009-03-31 10:26:17 följande:
    varför kan du inte bara ställa in dig på att det kommer gå som det ska? Känns nästan som du går å hoppas på att det ska bli nåt så du får tidigare... jag har ställt in mig på två veckor över så slipper ja bli besviken om det blir så... sjulle ja inte göra det så skulle det va sjuukt jobbigt att gå över..
    Ja, kanske för att jag aldrig har varit gravid längre =) Men visst hoppas man på att man går full tid. Jag ser allt efter den nionde maj som plustid. Och självklart vill jag ju ha bebis så långt efter det datum som helst. Bebis får gärna ligga kvar till den 25 juni. Men eftersom jag mår dåligt fysiskt så är det ju bra om man är förberedd på att bebis kan komma tidigare
  • dinana

Min samla pendlade till Finspång, aldrig mer säger han... det är rena döden. Tar liksom en timme med bil dit...

• dinana
    dinana skrev 2009-03-31 11:27:12 följande:
    Min samla pendlade till Finspång, aldrig mer säger han... det är rena döden. Tar liksom en timme med bil dit...
    "Min sambo" skulle det ju stå... börjar bli senil nu också... 
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-31 11:32:36 följande:
    jag ska hålla tummarna att bebben stannar tiden ut och att ditt blodtryck blir bra.hade du samma gravidtetskomplikationer när du väntade molly?jag förstår att du är orolig för att det ska bli förtidig förlossning igen. graviditetskomplikationer är inte skoj.men sonen blev det många kontroller samt att jag fick ligga inlagd lite över 2 månader innan sonen föddes.han var fullt gången men hade mycket låg vik och var liten pga fel på moderkakan. med andra barnen var jag inte lika orolig.första tösen föddes 2 1/2 vecka för tidigt men hon var fullt gången enligt bm.med lillan gick jag över 2 dagar alla graviditeter är olika och att föda för tidigt är inte kul.
    Ja, jag har samma komplikationer nu som sist, det är ju därför jag går på täta kontroller varje vecka. Skall till KH på måndag igen sen är det ju påsklov så skall inte in igen förräns torsdagen veckan därpå. Men skall till UL emellan så man längtar lite tills dess. Är i vecka 30 nu så man hoppas ju att våren kommer med lite lägre blodtryck. Har ju varit lite för högt de senaste gångerna nu och det är ju inte så bra tecken... Men urinproven har varit bra i alla fall och det är ju bra. 
  • dinana
    Apipoulai skrev 2009-03-31 11:32:53 följande:
    Exakt. Därför som jag inte hoppade på en utbilding där. Hade ju fått börja min resa mitt i natten. Usch.
    Ja har man inte bil kan jag ju säga att då skulle jag nog flytta dit i sådana fall. För det är inte så kul att åka buss dit eller att ta tåget först till Norrköping och sen bussen därifrån... men annars är Finspång en fin stad. Mysig =)
  • dinana

Fint väder, men oj så det blåser.. det stormar som tusan här =) Men jag skall ut en sväng sen i alla fall och träffa en kompis på stan, det skall bli skoj!

Men det är underbart "vårväder" i alla fall. Nu skall man se om man kan få dottera i säng, och sen skall jag fika lite och sen åka vidare. Sambon är ju tack och lov hemma idag så jag slipper dra med mig dotter på stan. *tjoho*

• dinana

Oj oj, vad ni har skrivit och diskuterat om mig sen jag gick härifrån i morse...  =/

• dinana

jag får jätteont om jag går längre sträckor, eller om jag sitter på huk/ sitter ner på marken. men däremot så hade jag inga problem med att cykla... förutom att jag blev jätteandfådd efter typ tio minuter....

• dinana

Vilken tur att man börjat cykla nu då... om det är bra för kroppen vill säga. Kanske hjälper lite mot smärtan. Dessutom går det ju dubbelt så fort att ta sig affären =)

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!