VI från Linköping Del 3!!!!
Här har man 75 dagar kvar =) ...till bf, men om jag utgår från att bebisen kommer tidigare så är det väl bara 40 dagar kvar =D *haha*
Här har man 75 dagar kvar =) ...till bf, men om jag utgår från att bebisen kommer tidigare så är det väl bara 40 dagar kvar =D *haha*
Min samla pendlade till Finspång, aldrig mer säger han... det är rena döden. Tar liksom en timme med bil dit...
Fint väder, men oj så det blåser.. det stormar som tusan här =) Men jag skall ut en sväng sen i alla fall och träffa en kompis på stan, det skall bli skoj!
Men det är underbart "vårväder" i alla fall. Nu skall man se om man kan få dottera i säng, och sen skall jag fika lite och sen åka vidare. Sambon är ju tack och lov hemma idag så jag slipper dra med mig dotter på stan. *tjoho*
Oj oj, vad ni har skrivit och diskuterat om mig sen jag gick härifrån i morse... =/
jag får jätteont om jag går längre sträckor, eller om jag sitter på huk/ sitter ner på marken. men däremot så hade jag inga problem med att cykla... förutom att jag blev jätteandfådd efter typ tio minuter....
Vilken tur att man börjat cykla nu då... om det är bra för kroppen vill säga. Kanske hjälper lite mot smärtan. Dessutom går det ju dubbelt så fort att ta sig affären =)