• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T

Det börjar bli trååångt i magen hon tar spjärn mot sidan av bäkenet å sjuter ut rygg å rumpa helatiden {#lang_emotions_tongue_out} liite smått obehagligt nere i bäkenet men ja överlever för det är ju mysigt samtidigt

inte mycket stilla iallafall...

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-14 13:24:20 följande:
    Det börjar bli trååångt i magen hon tar spjärn mot sidan av bäkenet å sjuter ut rygg å rumpa helatiden  liite smått obehagligt nere i bäkenet men ja överlever för det är ju mysigt samtidigt inte mycket stilla iallafall...
    nä samma här, han spjärnat emot så mycket han bara kan o trycker som en galning, ligger ju även redan i rätt possition med huvudet nere i bäcknet så när han trycker nu ilar det i hela muttamentet.... inte ett dugg skönt, kissar 400 ggr på ett dygn med..
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-04-14 09:11:29 följande:
    Hej! Har varit och lämnat Elin på dagis nu, känns så konstigt. Saknar henne som en tok. Nu sitter jag här och väntar på att bm ska ringa upp, tror jag behöver lite allergimedicin. Det är flera år sedan jag hade allergi på våren, trodde den försvunnit men nu undrar jag om den inte är tbx.Diana: Hoppas du får bra hjälp idag och att dom kollar upp dig ordentligt.
    ja i år verkar pollensäsongen var värre.

dinana hoppas allt gick bra på tvUL

här är man helt slut.har börjar packa ner ena tösens alla prylar,plocka isär möbler som ska slängas.
  • dinana

Då vart man tillbaka från sjukhuset. Som jag hade misstänkt så är bebis i magen tillväxthämmad. Precis som Molly var när vi var på tillväxtUL. Så jag skall tillbaka på kontroll igen den 24e. I övrigt så såg allting bra ut. Blodtrycket var helt okej 130/80. De trodde att mina svimattacker kunde bero på vätskebrist, så jag får väl ta och skärpa till mig nu när det gäller att dricka vatten. Så skall byta ut all cola nu mot vatten istället.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-14 14:10:41 följande:
    Då vart man tillbaka från sjukhuset. Som jag hade misstänkt så är bebis i magen tillväxthämmad. Precis som Molly var när vi var på tillväxtUL. Så jag skall tillbaka på kontroll igen den 24e. I övrigt så såg allting bra ut. Blodtrycket var helt okej 130/80. De trodde att mina svimattacker kunde bero på vätskebrist, så jag får väl ta och skärpa till mig nu när det gäller att dricka vatten. Så skall byta ut all cola nu mot vatten istället.
    vad skönt att det inte var nån fara.konstigt att de låter det gå så långt tills du ska möta bm när barnet är tillväxthämnat.mig kollade de flera gånger,de kollade blodflöde,näringsflöde osv på navelsträngen när sonen inte växte.jag blev inlagd då han inte växte som han skulle.
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-14 13:45:30 följande:
    nä samma här, han spjärnat emot så mycket han bara kan o trycker som en galning, ligger ju även redan i rätt possition med huvudet nere i bäcknet så när han trycker nu ilar det i hela muttamentet.... inte ett dugg skönt, kissar 400 ggr på ett dygn med..
    min ligger me med huvet neråt å på nätterna springer ja å skvätter stup imkvarten känns det som...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-14 14:15:40 följande:
    vad skönt att det inte var nån fara.konstigt att de låter det gå så långt tills du ska möta bm när barnet är tillväxthämnat.mig kollade de flera gånger,de kollade blodflöde,näringsflöde osv på navelsträngen när sonen inte växte.jag blev inlagd då han inte växte som han skulle.
    Barnmorskan träffar jag ju varje vecka, så det lär inte bli någon förändring där. Men det kommer nog bli mer kontroller på sjukhuset nu hädanefter pga tvULet.
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-14 14:24:09 följande:
    min ligger me med huvet neråt å på nätterna springer ja å skvätter stup imkvarten känns det som...
    mmm hinner inte mer än komma ut från toan o ner i sängen innan det är dags igen för att springa tillbaka känns det som vissa nätter..
  • dinana

Min bebis låg med huvudet upp i sidan, och jag tror att Molly också låg så de sista kontrollerna, så det blir väl antagligen kejsarsnitt den här gången också om inte bebisen vänder på sig.

• Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2009-04-14 14:10:41 följande:
    Vad skönt ändå att de håller koll nu. Sa de hur mycket tillväxthämmad bebisen är?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!