• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-15 21:39:40 följande:
    Ah, ok, det ligger ett fik där inne va?
    ja fik/restaurang, eller vill ni hellre mötas nån annanstans så går det bra med självklart...
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-04-15 21:42:27 följande:
    ja fik/restaurang, eller vill ni hellre mötas nån annanstans så går det bra med självklart...
    Nä, jag träffas gärna där. Så kanske barnen kan leka i lekparken sen.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour

Jag kommer också en liten stund! Måste iväg på kvällen, men en liten stund kan jag trilla med. :) Trädgårdsföreningen är ju typ utanför dörren.

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-15 21:44:25 följande:
    Jag kommer också en liten stund! Måste iväg på kvällen, men en liten stund kan jag trilla med. :) Trädgårdsföreningen är ju typ utanför dörren.
    nice nice, ja det är ju inte speciellt långt för dig...
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-15 21:43:57 följande:
    Nä, jag träffas gärna där. Så kanske barnen kan leka i lekparken sen.
    ja om man vill gå in o ta en kaffe eller glass innan, jag har ingen brådska iväg, kanske till o med är så att mannen kommer med dit på fika, håller på att få ur honom ett svar nu men det verkar gå segt... dum man har jag ikväll.
  • dinana

Hade gärna hängt på, men orkar nog inte.. skall till BM vid 12, så jag orkar nog inte göra stan i tre timmar sen... Molly är ju med också så jag lär nog åka hem direkt efter BM-besöket.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Skall gå å sussa nu, så natti natt på eder alla!

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-04-15 21:53:01 följande:
    Hade gärna hängt på, men orkar nog inte.. skall till BM vid 12, så jag orkar nog inte göra stan i tre timmar sen... Molly är ju med också så jag lär nog åka hem direkt efter BM-besöket.
    bör väl inte ska det nog vara, om du skulle hålla dig lugn o tänka på trycket..
    Firstandhappy skrev 2009-04-15 21:46:46 följande:
    nice nice, ja det är ju inte speciellt långt för dig... ja om man vill gå in o ta en kaffe eller glass innan, jag har ingen brådska iväg, kanske till o med är så att mannen kommer med dit på fika, håller på att få ur honom ett svar nu men det verkar gå segt... dum man har jag ikväll.
    Sambon slutar 16.30 så han kommer o möter oss direkt efter det. Han ska då ta med sig barnen hem o jag ska på stan o shoppa kläder till mig själv för en gångs skull innan vattengympan.
    thelifesaviour skrev 2009-04-15 21:44:25 följande:
    Vad kul
  • Firstandhappy

det låter trevligt, ja jag ska se om min ska med på fika eller om han tar med sig willbur hem... nä nu blir det sussa om en stund...
    ses imörat utanför pyramiden vid 15...

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!